W całej Polsce na stacjach Circle K ruszyła kampania, której celem jest zgromadzenie środków na realizację drugiej edycji programu edukacyjnego Drogowe ABC.
Jest on organizowany we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem.
Zobacz relacje:
Środki ze sprzedaży ciepłych napojów z ekspresu – kawy, herbaty czy gorącej czekolady, zasilą program, który rozpocznie się w przedszkolach w całej Polsce na początku marca. W ramach inicjatywy dzieci w wieku przedszkolnym zapoznają się z zasadami bezpiecznego zachowania na drodze.
„Drogowe ABC” to program edukacyjny organizowany przez Circle K Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jego celem jest promowanie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym wśród dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Poprzez połączenie nauki i zabawy dzieci zdobywają wiedzę na temat bezpiecznego poruszania się na drodze.
– Działania wspierające poprawę bezpieczeństwa na drodze są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że etap edukacji przedszkolnej, to najlepszy moment, by zacząć budować świadomość i kształtować prawidłowe postawy wśród najmłodszych. Dlatego, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem stworzyliśmy program edukacyjny „Drogowe ABC”, a jego pierwsza edycja została bardzo pozytywnie przyjęta przez wychowawców, rodziców i same dzieciaki. W tym roku powracamy z drugą edycją „Drogowego ABC”, która obejmie swym zasięgiem kolejne 25 tysięcy dzieci w całej Polsce. Zachęcamy do wspierania idei programu Klientów naszych stacji. Wystarczy kupić kawę, gorącą czekoladę lub herbatę, a część dochodów uzyskanych z ich zakupu zostanie przez nas przekazana do PCK, który wykorzysta je na realizację programu – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.
Kawa z mocą pomagania
Do 18 marca br. z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady zakupionej na stacjach Circle K w Polsce, firma przekaże 10 groszy na realizację programu „Drogowe ABC”. Ciepłe napoje z ekspresu można samodzielnie przygotować w specjalnie zaprojektowanym kubku nawiązującym do szaty graficznej programu edukacyjnego. W program zaangażowali się również ambasadorowie marki – Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk, którym temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest szczególnie bliski.
Dzieci, które rozpoczynają swoją edukację w przedszkolach stają się uczestnikami ruchu drogowego. Jak pokazuje badanie przeprowadzone na potrzeby programu, aż 81 proc. dzieci w drodze do szkoły musi przechodzić przez przejścia dla pieszych, na których nie ma sygnalizacji świetlnej, a 65 proc. maluchów przechodzi przez jezdnię w miejscu, gdzie nie ma przejścia dla pieszych.
W ubiegłym roku, dzięki pierwszej edycji programu Drogowe ABC aż 25 tysięcy dzieci z 242 przedszkoli w 12 województwach poznało zasady bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym. Druga edycja zakończy się w marcu br. Program w całości finansowany jest ze środków przekazanych przez firmę Circle K.