Wspólne wysiłki projektantów Chevroleta i Walta Disney’a można teraz podziwiać w parku Walt Disney World Resort gdzie otwarto tor testowy marki. Przeprojektowana atrakcja umożliwia zwiedzającym dogłębne poznanie tajników profesjonalnego studia projektowego.
Firmy Chevrolet i Disney skorzystały z doświadczenia swoich najlepszych projektantów, wykorzystując jednocześnie wiedzę z różnych dziedzin, poczynając od wzornictwa przemysłowego i motoryzacyjnego, a kończąc na architekturze i animacji. Współpraca rozpoczęła się 18 miesięcy temu, a jej celem było stworzenie nowoczesnej i optymistycznej atrakcji.
W poszukiwaniu inspiracji projektanci Walta Disney’a często podróżowali do Detroit, gdzie wymieniali spostrzeżenia z ekspertami firmy Chevrolet oraz przemierzali korytarze ośrodków projektowych Chevroleta.
Goście toru testowego rozpoczynają zwiedzanie od wejścia w nową, interaktywną strefę, gdzie znajdują się koncepcyjne modele Chevrolet Miray i Chevrolet EN-V, a także wizualizacje przyszłych modeli prezentowane na specjalnych monitorach. Nowe centrum „Chevrolet Design Center” pozwala zwiedzającym na stworzenie własnych wirtualnych samochodów koncepcyjnych.
Na stanowisku projektowym znajdują się ekrany ulokowane w kilku rzędach, za pomocą których goście mogą wcielić się w rolę projektanta i stworzyć – samemu lub z pomocą rodziny i przyjaciół – niepowtarzalne dzieło motoryzacyjne.
Po ukończeniu wirtualnego modelu Chevroleta zwiedzający, wyposażeni w karty z zakodowaną specyfikacją stworzonego projektu, zasiadają w sześcioosobowym pojeździe „SimCar”. Teraz czeka ich ekscytujące przeżycie oddziaływające na wszystkie zmysły, ponieważ mogą poddać swoje projekty serii testów na ekscytującym torze testowym Chevroleta.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.