Kampania Chevroleta prowadzona przy wykorzystaniu serwisu YouTube, mająca na celu promocję nowego SUV-a Captiva w Europie, przerosła najśmielsze oczekiwania amerykańskiego producenta i odniosła większy sukces niż przewidywano.
Pierwsza seria filmów prezentujących możliwości nowej Captivy dotarła do ponad 200 milionów osób i wygenerowała ponad 5 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Krótkie filmy pod nazwą Chevrolet Captiva Life Test prezentują zalety SUV-a Captiva oraz jego charakter, osadzając go w zaskakujących i zabawnych sytuacjach. Twórcami scenariuszy jest wyselekcjonowana grupa znanych wśród użytkowników YouTube osobowości. Wśród nich są między innymi DigitalRevTV, najpopularniejsza na świecie platforma internetowa o tematyce fotograficznej, którą subskrybuje ponad 600 000 osób, oraz Secretos de Chicas, młoda Hiszpanka, która dzieli się swoimi najnowszymi odkryciami z dziedziny makijażu i stylizacji siedząc na fotelu pasażera w Captivie.
Manewrowanie SUV-em bez udziału kierowcy
Za sprawą stylistki nadwozia, mocnych, oszczędnych silników i wszechstronnych rozwiązań – od napędu na cztery koła (4×4) po nawet siedem miejsc w kabinie pasażerskiej oraz bagażnika o pojemności 942 litrów – SUV Captiva jest autem uniwersalnym.
Do jednego z najbardziej niekonwencjonalnych filmów z udziałem Bretta Domino z pewnością można będzie zaliczyć manewrowanie przez muzyka pozbawioną kierowcy Captivą za pomocą elektronicznej klawiatury i innych przyrządów. Sercem całego przedsięwzięcia są Arduino Uno i Due – mikrokontrolery, które przetwarzają sygnały z instrumentów muzycznych na polecenia przekazywane do przepustnicy, układu kierowniczego i hamulców poprzez kompatybilne cyfrowe serwomotory.
Nagrania Bretta Domino będą dostępne w serwisie YouTube pod koniec sierpnia. W tym samym czasie Chevrolet zaprezentuje kolejną serię filmów Life Test wyprodukowanych przez Dr. Allwissenda, urodzonego w Berlinie komika. Pięciu filmowców z MOFILM wraz ze swoimi ekipami podejmie 24-godzinne wyzwania z Captivą w roli głównej na terenie całej Europy. Pierwsze z nagrań dostępne będą w sieci na początku sierpnia.
Kampania Chevroleta Captiva to bezpośredni wynik strategicznego partnerstwa o globalnym zasięgu między Chevroletem i Google. Połączenie ogólnoeuropejskiej promocji nowego samochodu i powierzenie go twórcom serwisu YouTube reprezentuje nowy trend w branży producentów samochodowych. Oglądający mogą dołączyć do dyskusji na rożne sposoby na stronie Chevrolet Europe na Facebooku, Instagramie bądź Twitterze.