Sir Alex Ferguson, były manager klubu Manchester United, połączył swoją miłość do golfa z możliwością niesienia pomocy aktywnym i emerytowanym wojskowym regimentu Royal Welsh.
Podczas aukcji zorganizowanej w utożsamianym z golfem kurorcie Belfry sprzedano kilka przedmiotów nawiązujących do ostatniego roku pracy sir Alexa Fergusona w roli managera klubu. Jednym w tych przedmiotów był siedmiomiejscowy SUV Chevrolet Captiva.
Zobacz także:
SPORT
Wśród zlicytowanych pozycji znalazł się również jedyny w swoim rodzaju portret Szkota z jego autografem. Oprócz innych przedmiotów, na aukcji znalazła się również cząstka historii piłki nożnej – odręcznie napisane przez sir Alexa oświadczenie o jego przejściu na emeryturę.
Wpływy z aukcji zasilą konto funduszu The Royal Welsh Benevolence Fund, który niesie pomoc zarówno aktywnym, jak i emerytowanym oficerom i żołnierzom regimentu Royal Welsh.
Sir Alex zakończył swoją karierę managera w świecie futbolu pod koniec zeszłego sezonu. Jego następca, Szkot David Moyes, rozpoczął pracę 1 lipca tego roku. Moyes jeździ czarnym Chevroletem Captiva LTZ 2.2 VCDi.
Chevrolet jest Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu Manchester United od 2012 roku. Partnerstwo dodatkowo zacieśni się w sezonie 2014/2015, gdy Chevrolet stanie się sponsorem obecnym na koszulkach klubu.
Pierwszy sezon partnerstwa zakończył się zdobyciem przez zawodników Manchester United rekordowego, dwudziestego mistrzostwa Anglii. W związku z tym Chevrolet wierzy, że ta dobra passa będzie trwała również pod wodzą Davida Moyesa. Pierwszy dla nowego trenera mecz sezonu odbędzie się 11 sierpnia – piłkarze Manchester United zagrają z Wigan Athletic o Tarczę Wspólnoty. Tydzień później na dobre rozpoczną się rozgrywki angielskiej ligi Premier League, podczas których Manchester United zmierzy się ze Swansea.
Chevrolet rozszerza współpracę partnerską
Chevrolet zwiększył swoje zaangażowanie w piłkę nożną na całym świecie, podpisując trzyletnią umowę z federacją United States Soccer Federation, która obejmuje drużyny mężczyzn, kobiet, młodzieżowe i olimpijskie.
Chevrolet zobowiązał się dostarczyć 1,5 miliona praktycznie niezniszczalnych piłek One World Futbol młodzieży na obszarach dotkniętych wojną, w obozach dla uchodźców, w strefach klęsk żywiołowych oraz w społecznościach pokrzywdzonych przez los. Piłka One World Futbol nigdy nie musi być pompowana i nigdy nie uchodzi z niej powietrze, nawet po wielokrotnym przebiciu. Jedna taka piłka zapewni potrzebującym dzieciom rozrywkę bez końca.