Mercedes-Benz, producent samochodów luksusowych i marka technologiczna, w pierwszym tygodniu 2023 r. powraca na targi elektroniki użytkowej CES w Las Vegas.
Motyw ekspozycji trójramiennej gwiazdy wyraża hasło „Tech to Desire” (z ang. technologia godna pożądania), które ilustruje, jak innowacyjne rozwiązania Mercedes-Benz wzbogacają życie klientów firmy – pozwalają oszczędzać czas, ułatwiają codzienność i wzbudzają ekscytację.
Zobacz także:
BRUKSELA 2023: PREMIERY CZTERECH ZELEKTRYZOWANYCH MODELI OPLA
Kluczową atrakcją obecności Mercedesa na targach CES będą techniczne dyskusje, które rozpoczną się 5 stycznia o godzinie 12:00 na stoisku 5041 w West Hall Las Vegas Convention Center.
Dyrektor ds. techniki i technologii Markus Schafer oraz dyrektor ds. oprogramowania Magnus Östberg wspólnie ze współpracownikami ogłoszą nowości dotyczące strategii elektryfikacji Mercedes‑Benz. Omówią również funkcje zautomatyzowanej jazdy, które pozwalają oszczędzić czas, i wyjaśnią, w jaki sposób nowe rozwiązania w zakresie samochodowego sprzętu audio, strumieniowania treści oraz rozrywki wzbudzą ekscytację klientów. Program Mercedes-Benz na targach CES uzupełni współpraca artystyczna z innowacyjną marką z branży rozrywki, która pozwoli na nowo odkryć ikonę popkultury.