Fani sportów motorowych takich jak rajdy, wyścigi, ¼ mili czy drift mieli już okazję zobaczyć zmienione barwy samochodów kierowców sponsorowanych w Polsce przez Castrol EDGE.
Nowe projekty nawiązują do motywu tytanu, a ich powstanie związane jest z wprowadzeniem w tym roku na polski rynek nowej linii olejów wzmocnionych tytanem – Castrol EDGE Titanium FST.
Zobacz także:
SPORT
Castrol EDGE od lat aktywnie wspiera wyróżniających się sportowców z Polski i ze świata, którzy startują w różnych dyscyplinach motorowych. Marka sponsoruje niezwykłe indywidualności, ludzi którzy całe swoje życie poświęcają swoim pasjom, starając się na każdym kroku podnosić poprzeczkę i dążyć do perfekcji. Wśród polskich kierowców wspieranych przez Castrol EDGE jest m.in. rekordzista Polski na dystansie ¼ mili, multimedalista mistrzostw Polski w drifcie czy triumfator piłkarskiej Ligi Mistrzów z 2005 roku. Marka sponsoruje też całoroczny puchar Volkswagen Castrol Cup, w którym startuje 24 zawodników z całej Europy. Wszystkie auta kierowców promujących markę Castrol EDGE łączy nowy, dynamiczny motyw tytanu.
– Sponsoring sportu jest ściśle powiązany z umacnianiem wizerunku Castrol EDGE oraz budowaniem świadomości nowej technologii Titanium FST. Nasza strategia koncentruje się przede wszystkim na działaniach w internecie i zakłada tworzenie wartościowych treści i rozrywki, która będzie ciekawa dla internautów. Bardzo ważną częścią tej komunikacji są historie i pasje ludzi związanych z marką, promocja ich osiągnięć, ich wiedzy, dążenia do przesuwanie granic możliwości – tłumaczy Dorota Staszewska- Kumiszcze odpowiedzialna za komunikację Castrol EDGE w Polsce.
Dużym wyzwaniem była wizualna interpretacja nowej technologii na wyczynowych samochodach. Wybór padł na stylistykę z użyciem wielokątów. Przykładem działań zrealizowanych z udziałem sportowców jest sesja zdjęciowa, z której “fottki” zostaną wykorzystane głównie w kampanii Castrol EDGE w mediach społecznościowych.
– Zarówno na świecie jak i w Polsce marka Castrol odchodzi od komunikacji poprzez media tradycyjne na rzecz internetu. Konsumenci oczekują od marek wysokiej jakości produktów, ale żeby się do nich przekonać, nie wystarczy, że zobaczą reklamę w telewizji czy na billboardzie. Odbiorca ocenia dziś jakość produktu nie tylko poprzez rekomendację czy swoje doświadczenie z produktem, lecz także poprzez całokształt działań komunikacyjnych marki, z którymi się zetknął. Do akcji związanych z promocją naszego zaangażowania w motorsport z wielką radością zaprosiliśmy kierowców wspieranych przez Castrol EDGE – mówi Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce.
Kampanię promującą Castrol EDGE Titanium FST z udziałem polskich zawodników w internecie i PR wspierają agencje: Kalicinscy.com oraz Komunikado PR.
Kierowcy wspierani przez Castrol EDGE w Polsce:
– Grzegorz Staszewski jest rekordzistą Polski w wyścigach na ¼ mili, ma na koncie także tytuły King of Germany i King of Europe; jeździ zbudowaną przez siebie Corvette VTG o mocy 1650 KM;
– Paweł Trela i Bartosz Ostałowski (prowadzi stopą – ręce stracił w wypadku kilka lat temu) są drifterami; pierwszy chce wygrać zmagania w cyklu Eastern Europe Drift Championship (Opel GT z silnikiem z Toyoty Supry), drugi – w serii Drift Open Nissanem Skyline ze zmienionym silnikiem (z Corvette) i automatyczną skrzynią biegów;
– Jerzy Dudek startuje w Volkswagen Castrol Cup podobnie jak Małgorzata Rdest i Jan Kisiel;
– Maciej Oleksowicz ma już za sobą połowę sezonu w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski 2014 w nowym Fordzie Fiesta R5;
– Hubert Raptowny to motocyklowy stunter, który przygotowuje się do odzyskania rekordu Polski w jeździe na przednim kole.