Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze jedenaście sklepów zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk.
Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.
Zobacz także:
Carrefour dynamicznie inwestuje w rozwój swojej oferty franczyzowej. Do portfolio sklepów osiedlowych w trzech formatach: Express convenience, Express Mini Market oraz Globi rozwijanych w modelu franczyzowy oraz ajencyjnym, dołączyła właśnie nowa oferta franczyzowa skierowana do właścicieli stacji paliw.
– Carrefour posiada kilkudziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu sklepami franczyzowymi w Polsce i na świecie. Obecnie, przygotowaliśmy i przetestowaliśmy na polskim rynku nowy koncept sklepu dedykowanego właścicielom stacji paliw. Dzięki nowej ofercie, mogą oni teraz zaoferować swoim klientom znacznie szerszy wybór produktów i usług oraz bardziej kompleksową ofertę niż dotychczas. Współpraca z firmą Wasbruk, to dopiero początek naszej ekspansji w tym segmencie. Rozmawiamy już z kilkoma innymi polskimi sieciami, które są zainteresowane współpracą franczyzową z Carrefour – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.
Nowy koncept sklepu dla właścicieli stacji paliw został przygotowany na sprawdzonej marce pomarańczowego sklepu Carrefour Express convenience, ale jest modyfikowany w oparciu o lokalizację sklepu: osiedlową lub tranzytową. Sieć dostarcza niezbędne wyposażenie sklepu, identyfikację wizualną oraz wybrany asortyment produktów. W stałej ofercie sklepu, w zależności od jego wielkości, znajduje się od 400 do 800 artykułów, których najczęściej poszukują klienci stacji paliw.
Wraz z ofertą produktową, w zależności od potrzeb klientów, Carrefour oferuje również w swoim sklepie szeroką paletę usług, m.in. hot- dogi, ekspres do kawy czy dania food to go, których najczęściej poszukują podróżni. Wszystkie elementy nowego konceptu, zostają dopasowane do wielkości lokalu znajdującego się na stacji.
Nowy koncept sklepu Carrefour dedykowany stacjom paliw zostanie zaprezentowany na najbliższych wrześniowych (26-27 bm) targach paliwowych we Wrocławiu.
Obecnie pod szyldem Carrefour w Polsce działa blisko 600 sklepów franczyzowych. Obecność sklepu pod tą marka na stacji paliw, znacząco podnosi jej konkurencyjność, przyciągając wielu nowych klientów dzięki szerokiej ofercie produktów i usług. Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.