BRUKSELA 2025: PREMIERA LEAPMOTOR C10 Z TECHNOLOGIĄ REEV

Marka Leapmotor jest obecna podczas 101. edycji targów motoryzacyjnych Brussels Motor Show

Właśnie to wydarzenie wybrano, aby zaprezentować innowacyjną technologię REEV (Range Extender Electric Vehicle) marki Leapmotor w modelu C10.


Zobacz relacje:

BRUKSELA 2025: PEUGEOT ZAPREZENTUJE GAMĘ W 100% ELEKTRYCZNYCH POJAZDÓW
 

AUTOSALONY


 

Od momentu rozpoczęcia sprzedaży w Europie i pozostałych regionach 23 września 2024 roku, Leapmotor pokazuje swoje globalne ambicje. Marka szybko się rozwija, posiadając już ponad 400 punktów sprzedaży na 13 rynkach europejskich. Leapmotor planuje osiągnąć liczbę 500 punktów sprzedaży w Europie do końca 2025 roku, odzwierciedlając swoje zaangażowanie w rozwój i dostępność dla klientów.

W ciągu najbliższych trzech lat marka Leapmotor planuje wprowadzić na rynek kilka nowych modeli. Wejście na rynek rozpoczęło się od SUV-a klasy premium – C10 oraz kompaktowego T03. Model T03 to miejski samochód segmentu A, zapewniający dostęp do mobilności elektrycznej bez kompromisów w zakresie wyposażenia, komfortu czy osiągów.

C10 to rodzinny SUV klasy D, który łączy najnowsze innowacje Leapmotor, takie jak technologia Cell to Chassis oraz zestaw technologii ułatwiających codzienne życie i funkcje bezpieczeństwa, dzięki którym C10 uzyskał 5-gwiazdkowy wynik w testach E-NCAP.

Na Salonie samochodowym w Brukseli Leapmotor ogłasza premierę wersji C10 z technologią Range Extender. Technologia Range Extender eliminuje obawy związane z zasięgiem, łącząc napęd elektryczny z pokładowym generatorem energii elektrycznej, co pozwala osiągnąć całkowity zasięg ponad 950 km. Dzięki emisji CO2 na poziomie zaledwie 10 g/km według cyklu WLTP, C10 REEV łączy zrównoważony rozwój z praktycznością.

Technologia REEV oferuje użytkownikom trzy tryby ładowania akumulatorów trakcyjnych: ładowanie prądem stałym (DC) z sieci, ładowanie prądem zmiennym (AC) z sieci oraz ładowanie prądem stałym z pokładowego generatora energii elektrycznej. Dzięki tej elastyczności możliwe jest korzystanie z prądu pochodzącego z sieci zewnętrznej lub generowanego w samochodzie za pomocą spalinowego, 1,5-litrowego silnika wspomagającego. Generator prądu zastosowany w modelu C10 REEV umożliwia szybkie ładowanie akumulatorów trakcyjnych prądem stałym (DC) z mocą nawet 65 kW, co pozwala na bieżące doładowanie akumulatora trakcji, zapewniając płynną podróż. Model C10 REEV wyposażony w elektryczny silnik trakcyjny o mocy 215 KM i momencie obrotowym 320 Nm oferuje płynne przyspieszenie oraz stabilność przy wysokich prędkościach.

Zamówienia na rynku belgijskim można oficjalnie składać od 10 stycznia, natomiast dostawy rozpoczną się w marcu 2025 roku.

Leapmotor stawia na innowacje i zrównoważony rozwój, dostarczając zaawansowane rozwiązania z zakresu mobilności, które odpowiadają na zróżnicowane potrzeby współczesnych konsumentów. Dzięki szerokiej gamie pojazdów elektrycznych i hybrydowych, firma angażuje się w redukcję emisji i promowanie czystszego oraz bardziej efektywnego transportu.