BRUKSELA 2025: PEUGEOT ZAPREZENTUJE GAMĘ W 100% ELEKTRYCZNYCH POJAZDÓW

Po roku przerwy Salon Samochodowy w Brukseli powraca do Brussels Expo, gdzie w dniach od 10 do 19 stycznia odbędzie się jego 101. edycja.

PEUGEOT z przyjemnością zapowiada swoją obecność z całą gamą samochodów elektrycznych – najszerszą wśród europejskich producentów samochodów – oraz aż dwiema belgijskimi premierami: całkowicie nowym modelem PEUGEOT E-408 i PEUGEOT E-3008 Long Range, który oferuje najlepszy zasięg spośród SUV-ów.


Zobacz relacje:

TOKIO 2025: WYJĄTKOWA EKSPOZYCJA TOYOTA GAZOO RACING
 

AUTOSALONY


 

Dziś PEUGEOT to marka samochodów elektrycznych – jesteśmy gotowi. Nasza strategia elektryfikacji jest fundamentalnym zobowiązaniem marki PEUGEOT do ochrony naszej planety dla przyszłych pokoleń. Nie robimy tego wyłącznie dlatego, że tak nakazują przepisy. To głębokie zobowiązanie, zarówno etyczne, jak i społeczne, do którego osobiście jestem głęboko przekonana – powiedziała Linda JACKSON, DYREKTOR GENERALNA MARKI PEUGEOT

Na targach PEUGEOT prezentuje gamę dostosowaną do potrzeb belgijskich klientów. Oczywiście jest to gama elektryczna, ale także gama oferująca różne żródła napędu, co pozwala nam zapewnić naszym klientom jak najlepsze wsparcie w przejściu na elektryczność. Podczas salonu, na stoisku w Palais nr 5, nasi klienci będą mogli zapoznać się z naszymi nowymi modelami, a także poznać specjalne warunki sprzedaży, które będą również dostępne w sieci PEUGEOT podczas naszych dni otwartych organizowanych w dniach od 6 do 31 stycznia, włącznie z niedzielami – powiedział Asterio PEREZ, DYREKTOR MARKI PEUGEOT REGIONU BELUX

W Brukseli PEUGEOT zaprezentuje:

PEUGEOT E-208: zwraca uwagę nieodpartym wyglądem, przyjemnością z jazdy i osiągami elektrycznymi, oferując zasięg do 410 km.

PEUGEOT E-2008: to kompaktowy SUV PEUGEOT, który przeszedł niedawno znaczną ewolucję. Bardziej niż kiedykolwiek podkreśla swój zadziorny, zwinny styl, łącząc elegancję z osiągami.

PEUGEOT E-308 SW: to kombi oferuje idealną równowagę między dynamiką, zdecydowanie nowoczesnym designem a zaawansowanymi funkcjami, stając się punktem odniesienia w swojej klasie.

PEUGEOT E-3008: nowy SUV PEUGEOT typu fastback wyznacza nowe standardy dzięki swojej nowoczesnej stylistyce, unikalnemu panoramicznemu wyświetlaczowi i-Cockpit z pływającym ekranem o przekątnej 21 cali, zapewniającemu wciągające, zaawansowane technologicznie wrażenia z jazdy, oraz najlepszym osiągom elektrycznym w swoim segmencie. Podczas salonu, po raz pierwszy w Belgii PEUGEOT prezentuje model PEUGEOT E-3008 w wersji „Long Range”, która oferuje zasięg do 700 km (cykl mieszany WLTP), czyli najlepszy zasięg na rynku SUV-ów. PEUGEOT E-3008 to jedyny pojazd w swoim segmencie, który pozwala pokonać dystans z Brukseli do Lyonu tylko z jednym postojem.

PEUGEOT E-5008: duży, siedmiomiejscowy SUV PEUGEOT z zasięgiem do 668 KM (cykl mieszany WLTP) to wyjątkowa oferta na rynku. Ten SUV łączy w sobie komfort, obszerną kabinę, modułowość i innowacje technologiczne, zapewniając wyjątkowe wrażenia z jazdy.

PEUGEOT E-408: zaprezentowany w ramach belgijskiej premiery, łączy zaskakujący i przyciągający wzrok styl z wyjątkowymi osiągami. PEUGEOT E-408 wyróżnia się w swoim segmencie dzięki dynamicznej sylwetce typu fastback.

PEUGEOT E-PARTNER: marka PEUGEOT będzie również obecna na stoisku Stellantis ProOne, prezentując PEUGEOT E-PARTNER, który jest jednym z wiodących modeli na rynku w 100% elektrycznych samochodów dostawczych. Nowy E-PARTNER oferuje teraz zasięg do 330 km, a dzięki umieszczeniu akumulatora trakcyjnego pod podłogą pojemność przestrzeni ładunkowej zostaje w pełni zachowana. Pojemność użytkowa samochodu wynosi do 4,4 m3, a 780 kg ładowności i dopuszczalna masa przyczepy, sięgająca 750 kg, stanowią punkt odniesienia w tym segmencie.

Wszystkie modele PEUGEOT integrują usługi łączności i sztuczną inteligencję ChatGPT w gamie modeli PEUGEOT E-3008 i E-5008, umożliwiając bardziej płynną i intuicyjną interakcję ze swoim samochodem.

Wspierając swoich klientów w przejściu na mobilność w 100% elektryczną, każdy model elektryczny oferuje również wersję hybrydową i/lub hybrydę typu plug-in dzięki nowym platformom multi-energetycznym.

PEUGEOT to także „Electric Promise”, czyli zapowiedź mobilności elektrycznej, która obejmuje:

– dodatkową ochronę do 8 lat / 160 000 km przebiegu w ramach programu „Allure Care” na cały pojazd
– gwarancję na akumulator do 8 lat / 160 000 km
– bezpłatną stację ładowania wallbox do ładowania w domu
– kartę Free2Move Charge, umożliwiającą dostęp do 800 000 stacji ładowania w całej Europie.

Przekonana o jakości i niezawodności swoich produktów, marka PEUGEOT oferuje w swojej w 100% elektrycznej gamie program „PEUGEOT Allure Care”, który zapewnia dodatkową ochronę przez okres 8 lat lub do osiągnięcia 160 000 km przebiegu (obejmującą silnik elektryczny, ładowarkę, układ napędowy oraz główne podzespoły elektryczne i mechaniczne), zapewniając całkowity spokój ducha.

PEUGEOT jest pierwszym europejskim producentem samochodów oferującym tak szeroki zakres dodatkowej ochrony.

Dodatkowa ochrona PEUGEOT Allure Care jest uzupełnieniem specjalnej gwarancji oferowanej przez PEUGEOT na wszystkie akumulatory samochodów elektrycznych, również na okres 8 lat lub do osiągnięcia 160 000 km przebiegu, obejmującej cały pojazd, automatycznie aktywowanej na 2 lata lub 25 000 km po każdym przeglądzie wykonanym w autoryzowanej sieci serwisowej PEUGEOT.

USŁUGI ŁĄCZNOŚCI: JESZCZE BOGATSZE CODZIENNE DOŚWIADCZENIA

Gama modeli PEUGEOT korzysta z najnowszych technologii pokładowych, takich jak:

Planer podróży umożliwiający klientom zaplanowanie podróży, wyszukanie punktów ładowania i sprawdzenie ich dostępności.

ChatGPT, który jeszcze bardziej wzbogaca doświadczenia klientów PEUGEOT w całej gamie samochodów osobowych. Najbardziej znany model sztucznej inteligencji generatywnej jest zintegrowany z PEUGEOT i-Cockpit i staje się, za pośrednictwem asystenta głosowego „OK PEUGEOT”, prawdziwym partnerem będącym w stanie odpowiedzieć na niezliczone pytania na dowolny temat. Generatywna sztuczna inteligencja może nie tylko udzielić odpowiedzi na konkretne pytania, np. które zabytki warto zwiedzić w danym mieście, opowiedzieć o historii tych miejsc i zaprowadzić do nich za pomocą systemu nawigacji, ale może również ożywić podróż, wchodząc w interakcję z pasażerami i pobudzając ich kreatywność.

Ponad 25 000 użytkowników skorzystało już z tej technologii od momentu jej wprowadzenia w Europie w lipcu ubiegłego roku.