Bridgestone wprowadza do swojej oferty handlowej ultra wytrzymałe, uniwersalne opony Duravis R002. Nowy produkt ma umożliwić flotom obniżenie kosztów eksploatacji.
A to w wyniku znaczącej redukcji średniej ceny przejechanego kilometra dzięki trwałości i zoptymalizowanej wydajności paliwowej.
Zobacz także:
Ponadto zapewniają świetną przyczepność na mokrej nawierzchni.
Obecnie, z uwagi na zwiększone zapotrzebowanie w branży transportowej, właściciele i menedżerowie flot muszą szczególnie maksymalizować efektywność i zarazem minimalizować koszty eksploatacji. Najnowszą generację opon Bridgestone Duravis opracowano i przetestowano we współpracy z 17 flotami z 13 krajów w przeróżnych warunkach eksploatacyjnych, aby opony spełniały powyższe wymagania i jak najlepiej służyły użytkownikom.
Opona Duravis R002 zapewnia żywotność zwiększoną o 45 proc.% w porównaniu do jej poprzednich modeli, a koszt przejechanego kilometra zmniejszył się o 15 proc. w stosunku do poprzedniego modelu (średnia opon na oś kierowaną, napędową i naczepową). Oszczędności poczyniono nie tylko w zakresie kosztów, ale także emisji CO2 – nowe opony oferują zoptymalizowaną wydajność paliwową dzięki kombinacji B-C-B w osiach kierowanych, napędowych i naczepowych.
Nowy produkt to wielofunkcyjne ogumienie dla wszystkich rodzajów flotowych pojazdów ciężarowych mające szeroki zakres zastosowań, od jazdy po drogach regionalnych po autostrady. Zapewniają wydajność przez cały rok dzięki najwyżej klasie A w zakresie przyczepności opon na oś kierowaną na mokrej nawierzchni. Ponadto są dostosowane do jazdy w warunkach zimowych, o czym świadczą oznaczenia 3PSFM i M+S na osiach kierowanych, napędowych i naczepowych.
Cztery główne rozmiary Duravis R002 dostępne będą od września 2019 roku, a w roku 2020 pojawi się sześć dodatkowych rozmiarów. Nowe opony uproszczą gamę produktów Bridgestone w segmencie uniwersalnym, zastępując wszystkie obecne produkty.
Zostały opracowane i wyprodukowane w Europie, są połączeniem nowej koncepcji i wzorów bieżnika z ulepszonym procesem produkcji. Będą fabrycznie montowane u czołowych producentów pojazdów takich jak MAN, Scania, Daimler, Volvo, Renault, Iveco, po przeprowadzeniu dokładnych testów homologacji.