BRECK: KRZYSZTOF HOŁOWCZYC AMBASADOREM MARKI

holo-ambasa1

Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, trzykrotny mistrz kraju, Mistrz Europy oraz zdobywca 3. miejsca w Rajdzie Dakar został ambasadorem polskiej marki klocków hamulcowych Breck.

W ramach zawartego porozumienia sportowiec użyczy swojego wizerunku na potrzeby działań reklamowych, marketingowych oraz PR.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Zaangażowanie ambasadora jest początkiem, a zarazem kluczowym elementem nowej strategii promocyjnej marki Breck. W pierwszej fazie działań szczególny nacisk zostanie położony na podkreślenie atutów systemu Compress Control, który gwarantuje, że każdy z wyprodukowanych klocków hamulcowych oferuje identyczną, wysoką jakość.

– Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności, docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych – mówi Marek Żak, prezes spółki Lumag, producenta klocków hamulcowych Breck.

holo_ambasa2

Marka współpracuje obecnie z 10 tysiącami warsztatów samochodowych, a w swoim portfolio posiada ponad 380 produktów dostosowanych do różnych modeli samochodów. Jednocześnie zatrudnieni w zespole badawczo- rozwojowym specjaliści nieustannie pracują nad nowymi referencjami.

Każda z nich przed rozpoczęciem regularnej produkcji musi spełnić wysokie normy jakościowe, znacznie przekraczające ogólnie przyjęte standardy. W rezultacie każdy użytkownik produktów Breck ma świadomość, że zamontowane w jego pojeździe części gwarantują maksymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa.

– Jako kierowca rajdowy zawsze przykładam najwyższą wagę do umieszczanego w moich samochodach sprzętu. Wielokrotnie obserwowałem, jak właściwy dobór poszczególnych części przesądza o sukcesie lub porażce nawet najlepszych zawodników. Możliwość poznania z bliska procesu produkcji oraz wyniki przeprowadzanych testów potwierdziły moje przekonanie, że klocki Breck zapewniają wysoką jakość i dlatego z czystym sumieniem polecam je znajomym – komentuje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.

Marka Breck, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości klocków hamulcowych dla samochodów osobowych, powstała w 2003 roku. Produkty Breck powstają w jednej z najnowocześniejszych fabryk materiałów ciernych w Europie Środkowo- Wschodniej, zlokalizowanej w Budzyniu w województwie wielkopolskim.

Breck wchodzi w skład firmy Lumag, która co roku sprzedaje na całym świecie ponad 8 milionów klocków hamulcowych do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych (więcej o produktach na stronie www.breck.pl.).