Bp i Uber Eats w maja podjęły współpracę w celu dostarczania kawy, jedzenia i innych produktów sklepowych ze stacji “zielonej” marki.
To pierwsza tego typu inicjatywa na polskim rynku, w której na podobnych zasadach uczestniczy firma paliwowa.
Zobacz także:
Domowe dostawy sklepowe i gastronomiczne sprawdziły się – po zaledwie 3 miesiącach od rozpoczęcia współpracy bp posiada największą ilość punktów korzystających z oferty Uber pośród stacji paliw w Polsce i jest w grupie partnerów Uber Eats, z największym zasięgiem oferty.
Od maja skorzystało z niej kilka tysięcy tysięcy osób, a liczba ta wciąż rośnie. Usługa została rozszerzona na większość dużych i średnich miast w Polsce. Produkty bp poprzez aplikacje Uber Eats można zamawiać już z prawie 70 stacji w całej Polsce, od Gdańska, przez Białystok, Lublin, Toruń, Łódź, Śląsk, Poznań Wrocław, Warszawę aż po Kraków.
Oferta sklepowa bp w aplikacji to ponad 170 produktów – od świeżych bułek przez piwa bezalkoholowe, słodycze, chipsy po środki ochrony przed wirusem. W czasie wakacji szczególnie doceniano lody i fakt, że docierały do nich dobrze zmrożone. Wśród najchętniej zamawianych produktów z Wild Bean Cafe są Hot dogi – w tym nowość Hot dog Madziarski wg koncepcji Makłowicza – i kawy.
Oferta bp w aplikacji dostępna jest 7 dni w tygodniu do późnych godzin nocnych. Aby zamówić dostawę produktów z Wild Bean Café, użytkownicy powinni pobrać aplikację Uber Eats lub skorzystać ze strony internetowej Uber Eats i złożyć zamówienie w jednej ze stacji wymienionych na liście. Nie obowiązuje minimalna wartość koszyka, a opłata za dostawę wynosi od 5,99 do 9,99 zł w zależności od odległości. Proces dowozu można łatwo prześledzić od początku do końca i trwa on około 30 minut.
W dobie zaostrzonych regulacji dotyczących zdrowia, bezpieczeństwo przygotowania potraw jest najważniejsze. Bp działa w tym względzie według najwyższych standardów, a ponadto obecnie wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce.
Uber Eats wdrożyło szereg inicjatyw m.in.: bezkontaktowe dostawy, w których zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie z instrukcją użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie wyczerpujących informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy.