BP RAZEM Z GLOVO POMOGĄ W CZASIE TRWANIA PANDEMII

W ostatnich dnia zdecydowanie przybyło osób zakażonych koronawirusem w naszym kraju. Bardzo wzrosła także ilość tych, którzy przebywają w izolacji i na kwarantannie.

Covid- 19 atakuje, stąd wzrosło zapotrzebowanie na dostarczanie artykułów żywnościowych do domów. Ale też do zakładów pracy – nie wszyscy chcę jeść w miejscach publicznych.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Hiszpańska aplikacja Glovo umożliwiająca zamawianie jedzenia i zakupów oraz sieć stacji paliw bp rozpoczęły współpracę na polskim rynku. Ruszył pilotażowy etap, w ramach którego w Krakowie i Warszawie można zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej bp za pomocą aplikacji Glovo. Firmy planują rozszerzyć działania o kolejne miasta i produkty. Na start użytkownicy Glovo mogą skorzystać z darmowej dostawy na pierwsze zamówienie z bp.

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zamówienia dań i produktów spożywczych do domu czy pracy. Oczekują łatwego dostępu do aplikacji i szybkiego terminu realizacji zlecenia. Glovo i bp są na to przygotowane. Kolejne etapy będą wdrażane stopniowo. To nie pierwsze wspólne działania – w kwietniu, oferta bp pojawiła się w hiszpańskiej wersji aplikacji umożliwiając dostęp do podstawowych środków spożywczych w czasie pandemii.

W Polsce oferta Wild Bean Café i produkty sklepowe bp dostępne są w aplikacji Glovo w sekcjach: kawa i przekąski, jedzenie, artykuły spożywcze. Oferta sklepowa obejmuje niemal 700 produktów, na które obowiązują wszystkie promocje sklepowe. Aby złożyć zamówienie, wystarczy pobrać aplikację i wybrać produkty w wybranej sekcji. Chcąc skorzystać z darmowej dostawy, należy do 30 września wpisać kod „bpjestwglovo” w zakładce „Kody promocyjne”.

Kod ważny jest przez 14 dni od wpisania i obejmuje darmową dostawę na pierwsze zamówienie z partnerskich stacji bp.

– Współpraca z bp doskonale wpisuje się w strategię rozszerzania przez Glovo oferty kawiarnianej i sklepowej, a także zamówień niestandardowych. Nasi użytkownicy coraz chętniej zamawiają przez aplikację kawę czy przekąski, a także zakupy spożywcze. Położenie i dostępność stacji bp, pozwolą nam jeszcze skuteczniej docierać do klientów z ich ulubionymi produktami – podkreśla Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.

– To co zawsze czyniło ofertę bp wyjątkową to szybki i łatwy dostęp do szerokiej gamy produktów spożywczych i gastronomicznych 24/7 co oznacza dla klientów wygodę, oszczędność czasu i niezawodność. Teraz idziemy o krok dalej oferując nasze produkty z dostawą do domu dzięki współpracy z firmą Glovo. Projekty z obszaru home delivery traktujemy perspektywicznie i sukcesywnie rozszerzamy ten pion biznesu poszukując silnych partnerów. Glovo idealnie spełnia ten warunek, bo jest jedną z najszybciej rozwijających się platform oferujących dostarczenie produktów spożywczych na życzenie zarówno w Polsce, jak i wielu innych krajach. Witamy Glovo na pokładzie i zapraszamy do sklepu bp w aplikacji Glovo – mówi Barbara Wiążewska, Dyrektor Generalny działu retail firmy bp w Polsce.

W czasie trwającej pandemii kwestie bezpieczeństwa przygotowania i dostarczenia potraw są jednym z priorytetów obu firm. W bp wdrożonych zostało szereg dodatkowych procedur w związku z epidemią koronawirusa w Polsce. Firma ma doświadczenie w tym względzie, gdyż jako jedna z pierwszych w Polsce wdrożyła w swoim biznesie gastronomicznym reguły HACCP, czyli standardy bezpieczeństwa stosowane… na statkach kosmicznych.

Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu.