Na Bologna Motor Show nie mogło zabraknąć marki Alfa Romeo. Obok modelu Giulietta TCT atrakcją stoiska były dwie premiery: MiTo TwinAir Turbo oraz Giulietta 1.4 LPG Turbo o mocy 120 KM. Światła jupiterów są skierowane również na Giuliettę w wersji Exclusive 2.0 JTDM o mocy 170 KM (dotyczy rynku włoskiego).
Ta ostatnia wyposażona jest w skrzynię biegów Alfa TCT – innowacyjną przekładnię automatyczną z podwójnym sprzęgłem suchym, która zapewnia większy komfort prowadzenia i bardziej sportowy charakter samochodu niż ma to miejsce w przypadku konwencjonalnych automatycznych skrzyń biegów. Większa wydajność połączona jest z mniejszym zużyciem paliwa.
Giulietta TCT dostępna w wersji benzynowej z silnikiem 1.4 TB Multiair o mocy 170 KM oraz w wersji diesel 2.0 JTDM o mocy 170 KM. Przekładnia pracuje w trybie całkowicie automatycznym lub sekwencyjnym, zarządzając manualnie pozycjami “up and down” dźwigni zmiany biegów za pomocą przycisków manetek (łopatek) “shift paddles” umieszczonych przy kierownicy. Maksymalna prędkość to 218 km/h, a czas przyspieszenia od 0-100 km/h wynosi 7,7 sekundy (w wersji benzynowej) oraz 7,9 sekundy (w przypadku diesla).
Wystawiona Giulietta 1.4 LPG Turbo o mocy 120 KM z systemem podwójnego zasilania silnika (LPG oraz benzyna) jest zgodna z homologacją normy Euro 5. Giulietta LPG osiąga maksymalną prędkość 195 Km/h oraz przyspieszenie od 0-100 Km/h w 10.3 sekundy.
Flagowa wersja Giulietty: 1750 TBi o mocy 235 KM pokazana została w ekskluzywnym wyposażeniu Quadrifoglio Verde.
Na Motor Show była prezentowana również ekskluzywna wersja MiTo “Quadrifoglio Verde”, odświeżona za pomocą oryginalnych elementów stylistycznych oraz ważnych innowacji produktowych, między innymi w zakresie komfortu. Wyposażona w mocny silnik 1.4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM oferuje innowacyjny układ zawieszenia “Alfa Active Suspension”, system aktywnej i ciągłej kontroli amortyzatorów elektronicznych opracowany dzięki współpracy projektantów Alfa Romeo oraz inżynierów z firmy Magneti Mirelli.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.