Nowoczesność, ekologia, jakość, wysoki standard i komfort – na te wartości stawia Wawa Taxi, rozszerzając swoją flotę o nowe BMW serii 2 Active Tourer.
Kiedyś szczytem marzeń taksówkarza był Fiat 125p w kolorze Bahama Yellow. Dziś wymagania podróżnych i kierowców są znacznie wyższe.
Zobacz także:
– Wygoda, wysoka jakość wykonania, przestronność – tego od samochodu pełniącego funkcję taksówki oczekują współcześni klienci. Z naszego wieloletniego doświadczenia płynącego ze realizowania usług taksówkarskich dla całej rzeszy osób poruszających się po Warszawie wynika, iż coraz większe znaczenie ma fakt, jakim autem jeżdżą – nawet na krótkich trasach – mówi Agata Wieczorek, Dyrektor Strategiczny w korporacji Wawa Taxi.
Podobnie jak podczas zakupu samochodu, wyboru hotelu czy podejmowaniu decyzji o podróżowaniu konkretną klasą w pociągu, tak i w przypadku przejazdu taksówkami znaczenia nabierają cechy nie związane bezpośrednio z kosztami, takie jak wygląd, funkcjonalność, wiek i coraz częściej marka pojazdu.
Polskie społeczeństwo jest coraz lepiej sytuowane, a co za tym idzie, zaczyna mieć coraz większe wymagania w zakresie jakości świadczonych usług. Fakt, że taksówka ma zapewnić mobilność jest nadal istotny, ale to tzw. must have. Coraz bardziej liczy się styl, w jakim dokonuje się przemieszczenie z punktu A do punktu B. A tu niebagatelną odgrywa samochód.
– Z punktu widzenia kierowcy liczą się ponadto niskie zużycie paliwa i wysoka kultura jazdy. Wszystkie te cechy spełnia BMW serii 2 Active Tourer i dlatego wybraliśmy ten model do naszej floty. Nie do przecenienia jest również automatyczna, 8-stopniowa skrzynia biegów, która zwiększa komfort w ruchu miejskim – wyjaśnia Agata Wieczorek.
Ulicami stolicy jeździ już kilkadziesiąt nowych BMW w barwach Wawa Taxi. To wersje 216d z wysokoprężnymi silnikami 1,5 l/116 KM. Auta spełniają najwyższe obecnie standardy dotyczące emisji spalin – Euro 6, a ich katalogowe zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 3,8 l/100 km.
– BMW serii 2 Active Tourer z pewnością przypadnie do gustu osobom bardziej wymagającym, biznesmenom i tym wszystkim, dla których liczy się jakość – także w usługach taksówkarskich. Co ważne, zainwestowaliśmy w znaczną liczbę samochodów, która systematycznie będzie rosnąć. Nie zaczynamy tworzyć nowego standardu – my już wprowadziliśmy go w życie – podkreśla Agata Wieczorek.