BMW: STYLISTYKA SAMOCHODÓW CZYLI PROJEKTOWANIE JUTRA

bmw-vision-in1

To pytanie od pewnego czasu nurtuje nas wszystkich: jak będziemy się poruszać w przyszłości? Poszczególne firmy samochodowe starają się nam to uzmysłowić (z różnym skutkiem).

BMW Group Design kształtuje to, jak będziemy doświadczać przyjemności z jazdy w przyszłości.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ECO


 

Innowacyjne pola jazdy autonomicznej, łączności, elektryfikacji oraz usług (ACES) otworzą zupełnie nowe możliwości i doświadczenia. Projektowanie ma moc wychodzenia poza to, co jest dziś możliwe i uruchomienia ambitnych konceptów.

Grupa BMW już to pokazała przy pomocy pierwszego BMW X5, który skutecznie zapoczątkował segment samochodów SUV, kontrolera iDrive, który teraz znajduje się praktycznie w każdym pojeździe w tej lub innej formie lub swoimi elektrycznymi modelami BMW i. Wszystkie te były pierwszymi tego rodzaju i zostawiły trwały ślad w świecie samochodowym.

bmw-vision-in2

Projektujemy doświadczenia

W przyszłości kierowcy będą mogli wybrać sami, czy chcą żeby pojazd jechał autonomicznie (w trybie Ease), czy sami chcą przejąć ster (w trybie Boost).

Chwile Ease oraz Boost tworzą podstawę projektu dla każdego przyszłego modelu BMW. Krótko mówiąc, koncepcja brzmi: „EASE your Life – BOOST your Moment” („Uprość sobie życie – Wzmocnij swoją chwilę”). Doświadczenia Ease oraz Boost ilustrują, do czego BMW Group Design dąży oraz jak mogą wyglądać przyszłe produkty: celem projektu jest wykroczenie daleko poza decyzję o kształcie i formie.

BMW Group Design tworzy doświadczenia. Samochód już nie jest tylko „pojazdem”: może być miejscem odpoczynku, interakcji, rozrywki oraz skupienia. Jednocześnie, może też stać się zdecydowanym urządzeniem do jazdy umożliwiającym użytkownikom doświadczenie nowych aspektów dynamiki jazdy.

„EASE your Life – BOOST your Moment”

Dwa wizjonerskie samochody przyszłości: BMW Vision iNEXT przedstawiony w 2018 roku oraz najnowszy BMW M Vision NEXT ukazują, jak takie doświadczenia mogą wyglądać w przyszłości w konkretnej formie. Każdy z nich przedstawia prototypowe wdrożenie przyszłych światów doświadczenia BMW „Ease” (BMW Vision iNEXT) oraz „BoostT” (BMW M Vision NEXT).

EASE łączy wszystkie doświadczenia odczuwane, gdy samochód zajmuje się prowadzeniem, a Boost, dla odmiany, obraca się w całości wokół aktywnego doświadczania jazdy. W nadchodzącej gamie produktów, BMW Group Design zrealizuje szeroką gamę doświadczeń, gdzie te dwie wersje spotykają się w niedalekiej przyszłości.