BMW: SIEĆ DEALERSKA W POLSCE CORAZ LICZNIEJSZA

BMW-orig

Wszystkie nowe salony, które rozpoczęły swoją działalność w 2013 roku powiększyły sieć sprzedaży w południowej Polsce. BMW Group Polska posiada obecnie umowy z 23 dealerami.

Ostatnio otwarte zostły nowe przedstawicielstwa. W Gliwicach jest to BMW Gazda Group, w Częstochowie nowy punkt uruchomił BMW Frank Cars, a w Krakowie salon otworzył BMW Dobrzański, który obsługuje również markę MINI.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Zmiany wprowadzili także dotychczasowi dealerzy: przebudowę swojego obiektu kończy właśnie Dealer BMW Auto Premium w Rzeszowie, prace modernizacyjne przeprowadził również Dealer BMW i MINI Bawaria Motors w Warszawie. Sieć autoryzowanych serwisów uzupełnił zaś serwis Bawaria Motors w Gdyni.

W 2014 r. planowane jest otwarcie kolejnych dwóch salonów w Gdyni i Kielcach.

Rozpoczęcie współpracy z nowymi dealerami to odpowiedź na rosnący popyt na auta BMW i MINI w Polsce – od stycznia do listopada tego roku zarejestrowano 5812 nowych samochodów tej marki oraz 717 aut MINI.

Rozwojowi sieci sprzedaży i rosnącemu popytowi towarzyszy rozbudowa oferty. W 2013 r. firma BMW Group wprowadziła na rynek wiele nowych modeli samochodów BMW i MINI, w tym: MINI Paceman, BMW serii 3 GT, nowe BMW serii 5, BMW serii 4 Coupe, BMW X5 oraz auto z elektrycznym napędem – BMW i3.