W Kapsztadzie, południowoafrykańskiej metropolii u zbiegu trzech oceanów – Atlantyku, Antarktycznego i Indyjskiego – otwarto w ramach programu Future Retail nowy salon BMW Motorrad concept store.
Punkty tego typu oferują entuzjastom motocykli kompletną paletę premium lifestyle oraz detaliczną.
Zobacz także:
W kosztującym 3 mln euro salonie w Kapsztadzie, punkcie należącym do Donford Motorrad Cape Town, na klientów czekają lifestyle centre, coffee shop, luksusowy sklep z odzieżą, salon sprzedaży motocykli i warsztat wyspecjalizowany w naprawach oraz indywidualizacji motocykli.
Punkt w Kapsztadzie jest forpocztą sieci tego typu obiektów BMW Motorrad na całym świecie.
Stanowi on podkreślenie rozwoju BMW Motorrad i rozrastającego się udziału w rynku – producent utrzymał swą silną pozycję w segmencie premium, notując najlepszą sprzedaż 3. kwartału i 10 miesięcy roku w swej historii. Na koniec października 2014 r. zanotowano sprzedaż w skali świata 109 052 sztuk – o 7,4 proc. wyższą niż rok wcześniej.