Nowy model BMW X4 M40i plasuje się na szczycie swej gamy. W segmencie Sports Activity Coupe (SAC) ustanawia nowe standardy dzięki jeszcze bardziej dopracowanym własnościom jezdnym.
Ale nie tylko – także komfort i ekskluzywność budzić musi radość i szacunek użytkowników. Podobnie jak znakomite osiągi.
Zobacz także:
LEXUS: RX CZWARTEJ GENERACJI – INNOWACYJNE ZMIANY
Karoseria nowego BMW X4 M40i odzwierciedla wysokie standardy serii BMW M Performance. Akcenty kolorystyczne w przedniej części nadwozia oraz boczne lusterka wykończone metalizowanym lakierem Ferric Grey, a także ekskluzywne 20-calowe, aluminiowe koła M o podwójnych szprychach z mieszanym ogumieniem Ultra High Performance (opcja) oraz sportowy wydech ze sterowaniem przepustnicowym oraz końcówkami wykończonymi w stylu Chrome Black po obu stronach tylnego pasa podkreślają unikatowy charakter nowego auta.
Także we wnętrzu wszędzie przejawia się typowy charakter BMW M. Skórzana sportowa kierownica, dźwignia zmiany biegów, sportowe fotele i typowe dla modelu nakładki progowe dostarczają przedsmaku natychmiastowych doznań z gatunku „radość z jazdy” – podobnie jak napis „X4 M40i” na zestawie zegarów.
Potężny i ekonomiczny
Nowo opracowany rzędowy, 6-cylindrowy, benzynowy silnik M Performance TwinPower Turbo świętuje światową premierę pod maską BMW X4 M40i. Ta jednostka rozwija z pojemności 3,0 l moc 265 kW/360 KM w zakresie 5800-6000 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 465 Nm, zużywając średnio 8,6 l benzyny na 100 km i emitując 199 g CO2 na 1 km.
Dzięki temu napędowi BMW X4 M40i przyspiesza od zera do 100 km/h w czasie poniżej 5 sek. i może jechać maksymalnie 250 km/h (ograniczona elektronicznie).
Wyśmienite własności jezdne
Specjalnie zestrojony układ jezdny nowego BMW X4 M40i reprezentuje właściwości jezdne na bardzo zaawansowanym poziomie. Mocniejsze sprężyny i stabilizatory, większe pochylenie przednich kół, adaptacyjne amortyzatory dostosowane do specyfikacji M Performance oraz napęd na 4 koła BMW xDrive o charakterze tylnonapędowym, obejmujący wektorowanie napędu (Performance Control) – wszystko to gwarantuje neutralne samoprostowanie, redukuje tendencję do zataczania się i maksymalizację radości z jazdy.