BMW: NOWE PARTNERSTWO W USŁUGACH MOBILNYCH

BMW_mobilno1

BMW Group zawarła nowe strategiczne partnerstwo, które pozwoli jeszcze bardziej rozszerzyć działalność submarki BMW i w dziedzinie innowacyjnych usług mobilnych.

Po zakupieniu akcji serwisu Moovit, na żywo dostarczającego informacje, kapitałowa spółka BMW i Ventures pomoże tej interaktywnej usłudze w rozwoju w skali globalnej.


Zobacz relacje:

GPS/AUDIO

ROZMAITOŚCI


 

Nagradzana, bezpłatna aplikacja smartfonowa Moovit, która dostarcza dokładne i wciąż aktualizowane informacje na temat publicznych usług transportowych, w tym o aktualnej zajętości, jest już dostępna w ok. 500 miast na świecie.

Inwestycja ze strony BMW i innych partnerów umożliwi tej innowacyjnej usłudze wejść do innych miast świata, tworząc globalną sieć informacyjną, zdolną zapewnić szybką i wygodną mobilność miejską. Moovit ma ponad 15 mln użytkowników w 45 krajach i 31 językach.

Marka BMW skupiona jest na walce o proekologiczną mobilność – czy to w postaci pojazdów, czy usług. W jej portfolio znajdziemy wiele innowacyjnych rozwiązań, jak Remote App pozwalająca szybko i dogodnie łączyć mobilność samochodową z zapewnianą przez miejskie środki transportu czy ParkNow – usługa wspierająca szybkie znajdowanie miejsc parkingowych, ich rezerwowanie i opłacanie online.

BMW Group intensywnie pracuje także nad innymi projektami i innowacyjnymi rozwiązaniami związanymi z mobilnością miejską, jak współdzielenie samochodów, nawigacja w czasie rzeczywistym i inne.