BMW i Ghost Games, Electronics Arts Inc. Studio sprawił, że fani mogą się już cieszyć wirtualnym prowadzeniem nowego BMW M2 Coupe jeszcze przed jego wprowadzeniem na rynek.
Gra wceszła do sprzedaży 3 listopada 2015 r. W ciągu przeszło 20-letniej historii „Need for Speed” stała się jedną z największych ikon gier komputerowych, a w najnowszej jej generacji najnowszy członek rodziny BMW M GmbH jest jej częścią od samego początku.
Zobacz także:
„Need for Speed” jest synonimem gry akcji o ogromnie szybkim tempie i pozostaje niesłychanie wierny w szczegółach prezentowanym samochodom. Niezwykle realistyczny wirtualny model BMW M2 Coupe jest dostępny od początku i można go dopasowywać do indywidualnych preferencji.
BMW M2 Coupe jest także integralną częścią fabuły gry poza różnymi darmowymi trybami wyścigów. BMW M3 (E30 Evolution, E46 oraz E92) i nowe BMW M4 to dodatkowe opcje obok BMW M2 Coupe.
Integracja samochodów w grach video to część strategii marketingowej BMW Group. W ten sposób klasyczne i aktualne samochody marki są nie tylko prezentowane w pasywny sposób na zdjęciach czy w reklamówkach, ale też „doznawalne” interaktywnie przez szeroką rzeszę fanów.
Współpraca z „Need for Speed” jest korzystna dla obu stron. Grywalność nowego BMW M2 Coupe przed jego wejściem na rynek to istotny aspekt działalności marketingowej gry. Z perspektywy BMW, „Need for Speed” zapewnia dostęp do zróżnicowanej, przeżywającej intensywne emocje publiczności, a fanom marki daje możliwość zapoznania się z nowym BMW M2 Coupe przed jego wejściem na rynek.