BMW: NAJWIĘKSZY MODEL MARKI X7 WJEDZIE DO SALONÓW W MARCU

bmw-x-1

Po salonie samochodowym Geneva Motor Show 2019 do salonów BMW wjedzie nowy, największy z całej serii, model X7. Auto zapewni użytkownikom pełną wygodę podróżowania.

Samochód łączy w sobie prezencję, ekskluzywność i komfort modelu klasy luksusowej z wszechstronnymi właściwościami jezdnymi Sports Activity Vehicle (SAV).


Zobacz także:

PREMIERY

ROZMAITOŚCI


 

Produkcja odbywać się będzie w zakładach BMW w Spartanburgu (USA).

bmw-x-2

Wymiary największego pojazdy X to: długość- 5151 mm, szerokości – 2000 mm, wysokości – 1805 mm i rozstawie osi – 3105 mm. Wyrazisty, reprezentacyjny front potwierdzają duże powierzchnie szyb, duży prześwit, długa linia dachu i dwuczęściowa klapa tylna. Ekskluzywny design zapewniają elementy chromowane. Reflektory diodowe dostępne będą w standardzie, natomiast światła laserowe BMW – jako opcja.

Nowe auto zapewnia dużą przestrzeń na trzech rzędach siedzeń – siedem miejsc przewidzianych jest w standardzie. Środkowy rząd opcjonalnie posiadać może zamiast trzech – dwa komfortowe fotele. Wygodę w trzecim rzędzie zapewniają podłokietniki, uchwyty na napoje i gniazdka USB. Wszystkie fotele są regulowane elektrycznie, a skóra Vernasca znajduje się w wyposażeniu standardowym. Pojemność bagażnika można powiększyć z 326 do 2120 litra.

bmw-x-3

bmw-x-4

W wyposażeniu standardowym przewidziano 20-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, w wyposażeniu dodatkowym zaś 21- i 22-calowe obręcze kół ze stopów lekkich. Samochód można dodatkowo spersonalizować dzięki stylistyce Pure Excellence i pakietowi sportowemu M oraz przeznaczonej dla tego modelu ofercie BMW Individual.

Lista opcji obejmuje m.in.: 5-strefową klimatyzację automatyczną, pakiet Ambient Air, panoramiczny szklany dach Sky Lounge, elementy obsługi z aplikacjami szklanymi, system Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound oraz system rozrywki z tyłu Professional (w standardzie: 4-strefowa klimatyzacja automatyczna, oświetlenie ambientowe i trzyczęściowy szklany dach panoramiczny).

bmw-x-5

Nowy model X7 posiada pneumatyczne zawieszenie obu osi , adaptacyjny układ jezdny z elektronicznym sterowaniem amortyzatorów, zintegrowany aktywny układ kierowniczy i Executive Drive Pro z aktywną stabilizacją przechyłów bocznych.

Sportowy mechanizm różnicowy Mjest w wyposażeniu standardowym BMW X7 M50d (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 7,4 – 7,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193 – 185 g/km) i opcjonalnie w X7 xDrive50i (11,4 l/100 km; 261 g/km) oraz X7 xDrive40i (9,0 – 8,7 l/100 km; 205 – 198 g/km). Opcjonalny pakiet Offroad umożliwia za naciśnięciem przycisku wybór trybów jazdy xSand, xGravel, xRocks i xSnow.

bmw-x-6

Szeroki jest wybór nowoczesnych systemów wspomagających kierowcę. Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop & Go, system asystujący kierowcy: asystent kierowania i pasa ruchu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu i ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu, asystent pasa ruchu i ochrona przed kolizją boczną, asystent omijania, ostrzeganie przed ruchem poprzecznym, przed pierwszeństwem przejazdu i przed jazdą pod prąd.

Kolorowy wyświetlacz BMW Head-Up najnowszej generacji, a także asystent parkowania (w tym kamera cofania z asystentem) są w wyposażeniu standardowym. Podobnie jak BMW Live Cockpit Professional z systemem operacyjnym BMW 7.0, cyfrowy zestaw wskaźników i monitor pokładowy, oba o przekątnej 12,3 cala.

bmw-x-7

BMW Operating System 7.0 umożliwia intuicyjną i multimodalną obsługę za pomocą ekranu dotykowego, kontrolera iDrive, przycisków na kierownicy, sterowania głosem i gestami.

Inteligentny asystent osobisty BMW aktywuje funkcję In-Car Experiences. Obsługa odbywa się za pomocą naturalnej mowy (język angielski). BMW Digital Key umożliwia dostęp do pojazdu i uruchamianie silnika za pośrednictwem smartfona.

bmw-x-8