BMW GROUP POLSKA WSPIERA GOLFA

P90096571

BMW Group od lat aktywnie wspiera rozwój golfa na całym świecie. W ramach swojego zaangażowania w Polsce firma w szczególny sposób skoncentruje się na promowaniu tej dyscypliny sportu wśród dzieci i młodzieży.

Temu celowi ma służyć sponsoring cyklu turniejów BMW PZGolf Junior Tour oraz partnerstwo przy zainicjowanym przez Polski Związek Golfa Narodowym Programie Rozwoju Juniorów. Jednocześnie BMW Group Polska jako sponsor generalny 11 turniejów z cyklu Mistrzostw Polski Citi Handlowy Polish Championships wesprze rozgrywki seniorów.


Zobacz także:
SPORT


W ramach współpracy podjętej z PZG firma będzie obecna również podczas najważniejszego wydarzenia sezonu – turnieju Lotos Polish Open, organizowanego w ramach europejskiej ligi zawodowej Pro Golf Tour. Dodatkowo z okazji XX – lecia polskiego golfa w dniu 28 września 2013 r. na polu golfowym Sobienie Królewskie G&CC, wspólnie z PZG zorganizuje jeden z najważniejszych turniejów sponsorskich sezonu 2013 – jubileuszowy „BMW Championship Poland”.

– Wspieranie golfa w Polsce i edukacja juniorów są naturalnym elementem naszej strategii, w której kluczowe miejsce zajmuje polityka społecznej odpowiedzialności. Golf w bezpośrednii sposób nawiązuje także do charakteru naszej marki – liczy się w nim z jednej strony dynamika, a z drugiej precyzja i technika. BMW Group nie tylko pomaga w rozwoju najbardziej utalentowanych młodych zawodników, ale myśli o miłośnikach golfa na całym świecie już na etapie projektowania samochodów. W auta BMW na przykład można przewozić w nich kije golfowe – mówi Andreas Biehler, General Manager BMW Group Polska.

– BMW to jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych w sponsoringu golfa na świecie od wielu lat. Zaangażowanie tej firmy w rozwój golfa w naszym kraju to wspaniała wiadomość dla całego środowiska polskich golfistów bowiem bez wsparcia BMW utrzymanie dotychczasowego tempa rozwoju tego sportu w Polsce byłoby niezwykle trudne. Szczególnie cieszy nas wsparcie zapewnione juniorom w ich drodze do realizacji marzeń o występnie na igrzyskach olimpijskich – powiedział Marek Michałowski, prezes zarządu PZG.

BMW Group jest związana z golfem od lat, między innymi jest sponsor tytularny prestiżowych turniejów, takich jak BMW PGA Championship, BMW Championship czy BMW Masters. Ambasadorem marki BMW od 2003 roku jest Martin Kaymer, urodzony w Niemczech w 1984 roku światowej klasy zawodnik, obecnie najlepszy golfista Niemiec. W 2011 roku był numerem 1 w rankingu światowym, odniósł zwycięstwo m.in. w PGA Tour i Sunshine Tour, a także aż 10 razy triumfował w European Tour.