BMW Group Polska zostało partnerem strategicznym konkursu Inicjator Innowacji 2016, który jest organizowany przez tygodnik Newsweek Polska.
Celem konkursu jest wyłonienie i docenienie polskich przedsiębiorstw, dla których szeroko pojęta innowacyjność jest motorem do działania.
Zobacz także:
W Konkursie premiowane będą firmy, które odniosły konkretne sukcesy rynkowe dzięki inwestowaniu w działalność innowacyjną i które konsekwentnie dalej ją rozwijają.
BMW wyznaje filozofię, że najlepszym sposobem na przewidywanie przyszłości jest jej tworzenie, dlatego innowacyjność – główna myśl przewodnia konkursu – wpisana jest w DNA marki. Jako pierwsza marka premium BMW skupiło się na rozwoju samochodów elektrycznych wprowadzając dwa modele – i3 oraz i8, które okazały się dużym sukcesem na całym świecie, a w Polsce zostały liderem tego segmentu rynku.
Nagrody w konkursie zostaną przyznane w czterech kategoriach: duże przedsiębiorstwa działające powyżej 2 lat, małe i średnie przedsiębiorstwa działające powyżej 2 lat, start-upy – firmy działające krócej niż 2 lata wcześniej oraz innowacyjny projekt roku – przedsięwzięcie realizowane wspólnie przez naukę i przemysł.
Firmy chcące wziąć udział w konkursie mogą zgłaszać się poprzez formularz dostępny na stronie konkursu pod adresem http://www.newsweek.pl/innowacje .