26 858 zelektryfikowanych samochodów BMW i MINI sprzedanych na całym świecie w pierwszym kwartale tego roku potwierdza pozycję Grupy, jako globalnego dostawcy mobilności elektrycznej klasy premium.
Taki wynik utrzymuje firmę na dobrej drodze do osiągnięcia założonego celu dostarczenia co najmniej 140 000 zelektryfikowanych samochodów w 2018 roku.
Zobacz także:
Sprzedaż samochodów BMW i, BMW iPerformance oraz MINI Electric w USA wzrosła w pierwszym kwartale o 78 proc. – klienci odebrali 5 743 takie pojazdy, co stanowi 6,8 proc. całej sprzedaży BMW Group w USA.
Podobny wynik osiągnięto w Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie do klientów trafiło 4 148 zelektryfikowanych samochodów – stanowi to wzrost o 23,3 proc. Natomiast w Skandynawii, już co czwarty samochód BMW Group dostarczony w pierwszych trzech miesiącach tego roku był zelektryfikowany.
– Cieszy nas rosnący na całym świecie popyt na nasze zelektryfikowane modele. Sprzedaż w tym szybko rozwijającym się segmencie wzrosła w pierwszych trzech miesiącach tego roku o 38,3 procenta – mówi Pieter Nota, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i markę BMW.