BMW: EKSTREMALNE TESTY NOWEGO X7 W MROZIE I UPALE

bmwx7

W ekstremalnych wyzwaniach, przy każdej pogodzie i na każdej nawierzchni – BMW X7 musi jednak zaliczyć prawdziwy maraton testów sprawdzających jego możliwości.

Pierwszy Sports Activity Vehicle wkraczy niebawem do segmentu samochodów luksusowych. Jest już prawie gotowy do debiutu…


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Po wcześniejszych zimowych testach na śniegu i lodzie, prowadzonych w okolicy koła podbiegunowego, przyszedł czas na testy długodystansowe na pustynnych i żwirowych szlakach pod południowoafrykańskim słońcem. Nerwowa jazda przez miejską dżunglę z nieustannym zatrzymywaniem się i ruszaniem przeplata się z dynamicznymi testami obciążeniowymi na krętych wiejskich drogach i na autostradach.

W ekstremalnych wyzwaniach, przy każdej pogodzie i na każdej nawierzchni, pierwszy model BMW X z segmentu luksusowego potwierdza w ramach badań drogowych swoje właściwości jezdne.

Dzięki ciekawemu wyglądowi, przestronnemu wnętrzu, wyrafinowanej technice układu napędowego i zawieszenia kół oraz funkcjom wyposażenia, BMW X7 spełnia wymagania marki premium. Nowe auto charakteryzuje połączenie własności terenowych i dynamiki jazdy drogowej, typowych dla pojazdów SAV.

Największe z BMW X wjedzie do salonów już pod koniec 2018 r. Prototypy nowego X7 zostały wyprodukowane w zakładach marki w mieście Spartanburg. Fabryka i centrum rozwojowe specjalizujące się w modelach X, znajdujące się w amerykańskim stanie Południowa Karolina, będzie również miejscem produkcji seryjnej tego modelu. Pomimo mocnego kamuflażu, przedprodukcyjne samochody można ocenić pod kątem wymiarów i harmonijnymi proporcji.

W Zimowym Centrum Testowym w Arjeplog w Szwecji, podczas testów w gorącym klimacie, ale także w codziennych sytuacjach drogowych wokół rodzinnego miasta, prototypy nowego modelu pokonały tysiące kilometrów…