Ogłoszono wyniki międzynarodowego plebiscytu marki BMW na punkt dealerski najlepiej realizujący założenia komunikacji sprzedażowej i marketingowej w zakresie akcesoriów.
Firma przykłada szczególną uwagę do utrzymania na najwyższym poziomie doświadczeń klientów w punktach sprzedaży, co jest jednym filarów jej sukcesu.
Zobacz także:
Warszawski dealer Auto Fus najlepiej wywiązał się z tego zadania spośród wszystkich przedstawicieli marki BMW na świecie. Najwyższe wyróżnienie zostało przyznane w dwóch kategoriach – PoS Afame – za najlepszy punkt sprzedaży oraz najlepszą kampanie sprzedażową (M Performance Roadshow).
Nagrodą w konkursie jest grant w wysokości 10 000 euro, który zostanie wykorzystany na działania popularyzujące akcesoria BMW wśród klientów. Auto Fus zdecydował się przeznaczyć tą kwotę na organizację tegorocznej edycji BMW M Performance Roadshow.
W ramach Aftersales Marketing Excellence dealerzy BMW są oceniani w trzech kategoriach: jakość koncepcji, spójność komunikacji marki i wpływ na wyniki biznesowe. Na jakość koncepcji składa się przygotowanie pomysłu komunikacji marketingowej w punkcie sprzedaży, a także wdrożenie go w życie.
Spójność komunikacji marki to przede wszystkim obsługa klienta na poziomie premium. Na całość oceny działalności punktu sprzedaży wpływa także jego rentowność. Brany jest pod uwagę m.in. wzrost obrotów, jakościowe usprawnienia, a także inne kluczowe wskaźniki efektywności.
Firmie Auto Fus gratulujemy!