BMW: K 1600 GTL EXCLUSIVE – MOTOCYKL KLASY S

BM 1_139421

BMW K 1600 GTL Exclusive, wyposażone w rzędowy, 6-cylindrowy silnik o mocy 160 KM jest najwyższym modelem serii motocykli turystycznych niemieckiej marki.

Już wyposażony seryjne robi wrażenie. Model posiada bowiem m.in. centralny zamek z systemem alarmowym oraz elektroniczną regulację zawieszenia ESA II dla optymalnego zestrojenia parametrów sprężyn i amortyzatorów niezależnie od obciążenia.


Zobacz także:
MOTOCYKLE
BMW MOTOCYKLE


Dynamiczna Kontrola Trakcji (DTC) podnosi poziom bezpieczeństwa podczas przyspieszania, a innowacyjny system Kontroli Startu pod Górę (HSC) przejmuje najtrudniejsze elementy ruszania pod wzniesienie, nawet jeśli motocykl jest obciążony pasażerem i/lub bagażem. Nowe BMW K 1600 GTL Exclusive jest oczywiście seryjnie wyposażane również w BMW Motorrad Integral ABS.

Nowością w skali świata jest wtopiona w pokrywę topcase’a folia stanowiąca antenę radiową. Gwarantuje nie tylko najlepszy możliwy odbiór, ale i estetykę na najwyższym poziomie. O komfort pasażera nawet w najdłuższej podróży zadba nowa konstrukcja tylnego siedzenia z ogrzewaniem oparcia i wygodnymi podłokietnikami.

BM 3_139423

Na liście standardowego wyposażenia znajdziemy też dodatkowe światła LED, adaptacyjną ksenonową lampę główną, kontrolę ciśnienia w oponach, dodatkowe światło stopu, orurowanie ochronne silnika, oświetlenie podłoża, a także diodowe światło dzienne LED oraz – po raz pierwszy w motocyklu BMW – bezkluczykowy rozruch Keyless Ride.

Także stylizacja BMW K 1600 GTL Exclusive emanuje ekskluzywnością dzięki m.in. aluminiowej nakładce na zbiornik paliwa, w pełni chromowanemu wydechowi czy nowemu zestawowi zegarów. Estetykę i elegancję podkreśla też kolorystyka. Połączenie lśniącobiałej, czterowarstwowej powłoki lakierniczej Mineral z imponującymi chromami daje efekt imponujący; kontrast zaś tworzą matowy metallic Magnesium i srebrzysty metallic Glacier na osłonach chłodnicy. Dopełnieniem jest dostosowana kolorystycznie tapicerka kanapy kierowcy, kanapy pasażera, jego oparcia i podłokietników.

BM 2_139433

Najważniejsze cechy BMW K 1600 GTL Exclusive:

– rzędowy silnik 6-cylindrowy;
– moc maksymalna 118 kW (160 KM) przy 7750 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 175 Nm przy 5250 obr./min.;
– ponad 70 proc. maksymalnej wartości momentu obrotowego dostępne jest już od 1500 obr.min;
– trzy tryby jazdy do wyboru: „Deszcz”, „Trasa”, „Dynamiczny”;
– wysoki standard bezpieczeństwa czynnego dzięki BMW Motorrad Integral ABS (zintegrowany);
– dynamiczna Kontrola Trakcji (DTC) dla maksymalizacji bezpieczeństwa podczas przyspieszania;
– układ jezdny z zawieszeniem duolever i paralever;
– elektroniczna regulacja zawieszenia ESA II;
– nowe zegary, nowy układ zestawu wskaźników i powierzchnie chromowe (nowość);

BM 4_139429

– zestaw wskaźników o zwiększonej funkcjonalności (nowość);
– większa powierzchnia kanapy, podłokietniki i nowe, podgrzewane oparcie;
– obicie wnętrz kufrów i kufra centralnego (haftowane);
– bezkluczykowy rozruch i centralny zamek (nowość);
– kontrola Startu pod Górę (nowość);
– zintegrowana folia antenowa (pierwsza na świecie);
– adaptacyjna ksenonowa lampa główna;
– światło dzienne LED (nowość);
– dodatkowe lampy LED;
– oświetlenie podłoża;
– system audio z przygotowaniem do montażu urządzenia nawigacyjnego i interfejsem do sterowania iPodem, odtwarzaczem MP3, USB, łącznością Bluetooth i radiem satelitarnym;
– innowacyjny design;
– 4-warstwowa powłoka lakiernicza (nowość);
– bobgate wyposażenie i obfita paleta akcesoriów.