Christoph v. Tschirschnitz obejmie nowe stanowisko1 listopada br, przejmując odpowiedzialność za odpowiedzialność za dwanaście rynków Środkowej i Południo- Wschodniej Europy (w tym Polskę).
Nowy prezes zastąpi Andreę Castronovo, który rozpocznie pracę w Monachium, kierując międzynarodową sprzedażą korporacyjną bezpośrednią i specjalną BMW Group (International Corporate Direct and Special Sales).
Zobacz także:
Christoph v. Tschirschnitz ukończył zarządzanie biznesowe na Uniwersytecie w Münster (Niemcy) ze specjalizacją Finanse, Marketing i Organizacja.
Do BMW Group dołączył w 1992 roku. Piastował różne stanowiska, m.in. Corporate Planning Mergers & Acquisition Manager, Retail Strategies & Dealer Development Manager, BMW Motorrad General Manager Marketing oraz Head of Sales & Marketing dla regionu Azji, Pacyfiku, Afryki, Wschodniej Europy.
Od 2008 pełnił funkcję wiceprezesa Fleet, Corporate and Direct Sales w niemieckim oddziale BMW.