BEZPŁATNE AUTA ZASTĘPCZE W SERWISACH MITSUBISHI W POLSCE

mitsub-us1

Polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią Autoryzowanych Punktów Serwisowych przygotował Program Bezpłatnych Samochodów Zastępczych dla klientów autoryzowanych serwisów.

To kolejna zaleta posiadania samochodu marki, obok niezawodności, korzystnej, 5-letniej gwarancji i programu Pomoc 24/7.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Dzięki nowemu programowi użytkownicy samochodów Mitsubishi, którzy korzystają z usług serwisów na terenie naszego kraju, będą mogli nieodpłatnie wypożyczyć samochód zastępczy tej marki w czasie przeglądu czy naprawy swego pojazdu (z wyłączeniem napraw blacharsko- lakierniczych i powypadkowych), która potrwa co najmniej jedną roboczogodzinę.

Aby skorzystać z programu wystarczy zarezerwować termin przeglądu okresowego lub naprawy, poprosić o użyczenie samochodu zastępczego i uzyskać w autoryzowanym punkcie serwisowym potwierdzenie dostępności auta zastępczego wraz z datą użyczenia.

mitsub-us2

Mitsubishi Assistance Package i Mitsubishi Pomoc 24/7

Wszystkie nowe samochody Mitsubishi są w Europie aż 5-letnią gwarancją fabryczną o szerokim zakresie, obowiązującą do 100 000 km. Mitsubishi jest jedyną marką z Japonii, która oferuje aż tak długi okres gwarancji. Oznacza to niższe koszty eksploatacji, wyższą wartość samochodu aż do 5 roku użytkowania i poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu.

W skład gwarancji wchodzi także 5-letnie assistance MAP, z którego można korzystać bez limitu km. To bezpłatna pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem (na przykład, gdy zapomnimy zatankować i zabraknie go w baku lub zatankujemy zanieczyszczone lub niewłaściwe paliwo), zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu.

MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu Mitsubishi, niezależnie od przebiegu auta.

W trosce o wygodę i bezpieczeństwo klientów polski oddział Mitsubishi Motors oferuje też program Mitsubishi Pomoc 24/7. Aby szybko i fachowo wspierać wszystkich użytkowników aut tej marki w Polsce w trudnych dla nich sytuacjach wypadku, kolizji czy usterki, firma spod znaku Trzech Diamentów oferuje własną infolinię ze specjalnym numerem telefonu 22 463 19 99, gdzie konsultanci udzielą informacji i pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania problemu.

mitsub-us3

Gdy samochód jest jeszcze w okresie gwarancji, klient otrzyma bezpłatną pomoc udzielaną ramach pakietu Mitsubishi Assistance Package. W przypadku, gdy samochód już utracił gwarancję wsparcie polega na szybkim znalezieniu autoryzowanego serwisu Mitsubishi i zorganizowaniu pomocy przy holowaniu, co oszczędzi czas i nerwy oraz pomoże ochronić użytkownika przed skutkami zbyt drogiego i nieprofesjonalnego holowania oraz komplikacji związanych z kosztowną i niefachową naprawą w nieautoryzowanym serwisie.

– Wielkie udogodnienie, jakim jest Program Bezpłatnych Samochodów Zastępczych Mitsubishi to kolejny element szerokiej gamy korzyści, z których cieszą się klienci autoryzowanych placówek naszej marki. Jestem przekonany, że wprowadzenie tego programu bardzo dobrze wpłynie na ocenę zadowolenia klientów z użytkowania pojazdów Mitsubishi – powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor Pionu Obsługi Posprzedażnej polskiego przedstawicielstwa Mitsubishi Motors.

Więcej szczegółów na temat Programu Bezpłatnych Samochodów Zastępczych Mitsubishi i jego regulamin oraz listę autoryzowanych punktów serwisowych można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/uslugi/bezplatne-samochody-zastepcze .