W Wyszkowie niedaleko Warszawy został otwarty pierwszy w Polsce warsztat szybkiej obsługi serwisowej BestDrive o powierzchni 4,5 tys. m kw. To marka należąca do koncernu Continental, który bazując na doświadczeniu zdobytym w branży oponiarskiej zamierza uruchomić w najbliższych latach kilkadziesiąt takich punktów.
Prowadzone będą na zasadzie franczyzowej, czyli współpracy z koncernem w oparciu o system, zapewniający wszechstronne wsparcie w rozwoju biznesu i prawo do wykorzystania logo sieci i znaków towarowych. Do końca 2011 roku w naszym kraju zostanie otwartych kolejnych pięć serwisów BestDrive. Utworzona w 2006 roku marka widnieje aktualnie na ponad 260 serwisach na całym świecie m.in. w Czechach, Hiszpanii, Malezji, Australii, Chinach. W 2012 roku uruchomi swoje punkty także we Włoszech, Szwecji, RPA, Tajlandii i na Tajwanie.
W serwisach BestDrive obok usług z zakresu: opon, diagnostyki, elektryki, hamulców, klimatyzacji i układu jezdnego można dokonywać także okresowych, pogwarancyjnych przeglądów samochodów. Każda taka wizyta jest odnotowywana w specjalnych firmowych książkach serwisowych, stanowiących dobrą wizytówkę auta przy jego sprzedaży.
BestDrive jest częścią międzynarodowej sieci serwisowej koncernu Continental liczącej łącznie ponad 2200 punktów usługowych. Utworzona w 2006 r. marka BestDrive oferuje najwyższej klasy opony i usługi motoryzacyjne w zakresie samochodów osobowych i ciężarowych.
Koncern Continental jest jednym z głównych dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego. Zatrudnia ponad 148 tys. pracowników w 46 krajach na świecie.