Firma BASF otrzymała nagrodę „iF communication design award” za projekt Międzynarodowego Katalogu Trendów. Nagroda przyznawana jest przez organizację International Forum Design, jest to jeden z najbardziej uznanych na świecie konkursów projektanckich.
Firma BASF współtworzyła katalog z kolońską (Niemcy) agencją projektancką “Are We Designer”. Jest on przeznaczony wyłącznie dla klientów motoryzacyjnych. Publikacja skupia się zarówno na globalnych, jak i regionalnych tematach kolorystycznych. Projektanci branży samochodowej wykorzystują tę publikację jako źródło informacji oraz inspiracji.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Na podstawie badań przeprowadzonych przez projektantów, katalog trendów opisuje ruchy społeczne oraz najnowsze osiągnięcia designerskie. Trendy kolorystyczne bazujące na tych danych przedstawione są w katalogu w postaci oryginalnie pokrytych próbek.
– IF design award jest jedną z najważniejszych nagród projektowych, tym bardziej jest to ogromne wyróżnienie dla naszej pracy – powiedział Mark Gutjahr, projektant działu BASF Coatings. „iF design award” jest drugą nagrodą dla firmy BASF w dziedzinie innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych. W 2012 roku firma BASF otrzymała nagrodę „Red Dot Award”. Ponadto w 2011 roku innowatorzy kolorów zdobyli nagrodę w konkursie Automotive Brand Contest za metaliczną farbę XFine, natomiast w konkursie Materialica Design & Technology Award zwyciężyli w kategoriach nawierzchnia i technologia.
Nagrody „iF design award” 2013 przyznane zostały przez grupę 49 międzynarodowych ekspertów rozpatrujących 4000 zgłoszeń od ok. 2000 uczestników z 50 różnych krajów. Za katalog „Wide Awake” firma BASF otrzymała tę nagrodę w kategorii „Media drukowane – media reklamowe”.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.