Isuzu zaprezentuje publiczności swój pierwszy pojazd zasilany akumulatorem – elektryczny pickup D-MAX BEV.
Premiera odbędzie się na 45 Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Bangkoku, który rozpocznie się w terminie 27 marca i potrwa do 7 kwietnia w Tajlandii.
Zobacz relacje:
TOYOTA: NOWE PROACE I PROACE CITY DEBIUTUJĄ NA POLSKIM RYNKU
Prototyp Isuzu D-MAX BEV będzie eksponowany na stoisku wystawienniczym. Ten model został opracowany tak, aby sprostać szerokim potrzebom zarówno w segmencie użytkowym, jak i osobowym, zachowując przy tym oczekiwane właściwości charakterystyczne dla pickupa, takie jak pełny napęd na cztery koła i wytrzymałość na trudne warunki drogowe. System pełnego napędu 4WD z nowo opracowanymi osiami elektrycznymi z przodu i z tyłu oferuje doskonałą wydajność na nierównych drogach oraz liniowe przyspieszenie charakterystyczne dla pojazdów z napędem elektrycznym, minimalizując jednocześnie hałas i drgania. Ponadto, wysoka zdolność do holowania jest zapewniona poprzez zastosowanie silnych silników elektrycznych oraz solidnej konstrukcji ramy i nadwozia, co pozwala D-MAX BEV osiągać takie same wyniki jakie mają istniejące modele z silnikami wysokoprężnymi.
Będąc świadomym, że Klienci używają pickupów do różnych zastosowań, Isuzu D-MAX BEV oferuje alternatywne źródło napędu. Premiera na wybranych rynkach głównie europejskich, takich jak Norwegia, planowana jest na 2025 rok, a następnie model ten trafi do Wielkiej Brytanii, Australii, Tajlandii i innych krajów, uwzględniając potrzeby rynkowe i dojrzałość infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych.
Grupa Isuzu zobowiązuje się do realizacji świata neutralnego pod względem emisji CO2, dążąc do zaspokojenia potrzeb ludzi poprzez rozwój pojazdów o neutralnym wpływie na środowisko.
Isuzu ujawnia również pewne szczegóły nadchodzącego modelu BEV D-Max:
Isuzu BEV D-Max będzie posiadał zaawansowane możliwości ładowania, w tym wsparcie zarówno dla ładowania prądem zmiennym, jak i stałym, zgodnie z europejskim standardem CCS2. Model będzie także wyposażony w systemy zapewniające maksymalne bezpieczeństwo i wydajność, oferując pełen napęd na cztery koła i możliwość poruszania się po zalanych drogach.
Firma podkreśla również swoje zaangażowanie w rozważanie potrzeb rynku i infrastruktury przy określaniu harmonogramów wprowadzania na poszczególne rynki.
Dodatkowo, Isuzu zasygnalizowało potencjalne przyszłe oferty poza BEV-ami, przyznając wszechstronność pickupów i ważność opinii klientów w kształtowaniu decyzji dotyczących produktów.
Informacje na temat modelu:
System napędu | Pełny napęd 4×4 |
Typ baterii | Litowo-jonowa |
Pojemność baterii | 66,9 kWh |
Maksymalna moc | 130 kW (Silnik przedni 40 kW / Silnik tylny 90 kW) |
Maksymalny moment | 325 Nm (Silnik przedni 108 Nm / Silnik tylny 217 Nm) |
Maksymalna prędkość | Powyżej 130 km/h |
Maksymalna ładowność | 1 000 kg |
Maksymalna zdolność holowania | 3,5 t |
Typ ładowania | DC: CCS2 / AC: Typ 2 |
Zasięg jazdy | Obecnie w fazie rozwoju, ale naszym celem jest osiągnięcie 300 km w zależności od użytkowania i warunków środowiskowych. |
Jesteśmy podekscytowani perspektywą wprowadzenia na rynek BEV D-Max, reprezentującego przyszłość mobilności – oświadczył przedstawiciel Isuzu. Nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań napędowych odzwierciedla naszą wizję przyszłości transportu.