AXA DIRECT: LIKWIDACJA SZKODY – NOWE NARZĘDZIE

axa_4d

AXA Direct udostępniła swoim klientom możliwość śledzenia procesu likwidacji szkody w Internecie. Po zgłoszeniu zdarzenia, kierowcy mogą zalogować się do strony internetowej, gdzie na bieżąco mają dostęp do informacji o postępie likwidacji.

Nowa aplikacja działa zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych – tabletach czy smartfonach. Jest to jedno z pierwszych tego typu rozwiązań na polskim rynku ubezpieczeniowym.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 
Po zalogowaniu się do serwisu na stronie www.axadirect.pl, poszkodowany może śledzić postęp likwidacji od chwili zgłoszenia szkody, aż do wypłaty odszkodowania.

Wiele uwagi poświęcone zostało przygotowaniu działu pomocy, który w przystępny sposób wyjaśnia klientom skomplikowane procesy likwidacji szkód komunikacyjnych. Każdy z etapów postępowania został dokładnie opisany w krótkich opracowaniach, z których poszkodowani mogą dowiedzieć się, na czym polegają trwające obecnie działania i jakie dalsze kroki będą podejmowane. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości AXA Direct udostępniła zestawy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, przyporządkowane do poszczególnych etapów.

– Szkoda komunikacyjna najczęściej oznacza dla poszkodowanego dużą ilością stresu i niepewności. Ufamy, że dostarczając naszym klientom aktualne i rzetelne informacje o krokach, przez jakie przechodzimy na drodze do wypłaty odszkodowania, jesteśmy w stanie zmniejszyć przykre doznania związane ze szkodą i budować partnerskie relacje – komentuje Mariusz J. Sarnowski, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w AXA Direct.

Kolejną funkcjonalnością serwisu jest interaktywna lista dokumentów, które poszkodowany powinien dostarczyć do ubezpieczyciela, w celu sprawnej likwidacji szkody. Lista jest na bieżąco automatycznie aktualizowana, pokazuje które dokumenty wpłynęły już do likwidatora, a które są jeszcze oczekiwane. Rozwiązanie to pozwoli na szybsze kompletowanie niezbędnej dokumentacji, a zatem także szybszą wypłatę odszkodowania.

AXA Direct planuje dalszy rozwój serwisu – trwają prace nad rozbudową funkcjonalności obsługi dokumentów szkodowych. Docelowo klienci otrzymają możliwość dołączania w systemie wymaganych dokumentów, jak również podgląd dokumentów dotyczących szacowanych kosztów napraw i podjętej decyzji o wypłacie odszkodowania. Wówczas niemal cały proces likwidacji szkody poszkodowany będzie w stanie przeprowadzić „online”.