AUTOMAPA: WAŻNE WYRÓŻNIENIE DLA MARKI

Najlepsze marki to te, które nie tylko trwale weszły do świadomość użytkowników odpowiadając na ich potrzeby, ale wyzwoliły jednocześnie chęć utożsamiania się z wartościami, które promują. To marki zmieniające Klientów w swoich najlepszych ambasadorów. Do grona tych marek dołączyła w tym roku AutoMapa uzyskując prestiżowy tytuł Superbrands!

AutoMapa jest jedyną marką związaną z nawigacją GPS, która uzyskała tytuł Superbrand, traktowany powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionej marki. Zgodnie z definicją – “Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi z przyznania tak prestiżowego wyróżnienia dla AutoMapy. To wyjątkowe i cenne potwierdzenie pozycji, na którą AutoMapa pracowała przez ponad 9 lat istnienia na rynku – powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy.

Nagrody Superbrands przyznawane są od 15 lat w ponad 80 krajach świata przez międzynarodową organizację Superbrands Ltd. O przyznaniu tytułu decyduje Rada Marek, w skład której wchodzą szefowie agencji reklamowych, agencji badawczych, domów mediowych oraz dyrektorzy marketingu i PR największych i najsilniejszych marek.

Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale również wyniki badania konsumenckiego. Na pozycje marek złożyły się skonsolidowane wyniki głosowania jurorów i konsumentów.