AUTO SZANGHAJ 2019: NOWE MODELE HYUNDAIA CZYLI SONATA I ix25

hyundai_ix25-1

Podczas targów motoryzacyjnych Auto Shanghai, Hyundai prezentuje nowy model Sonata. Premierę na rynku chińskim ma też nowe ix25, znane na innych rynkach jako Creta.

Na czele ofensywy samochodów elektrycznych Beijing Hyundai Motor Company (BHMC) stanie Kona Electric.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE


 

Nowe modele wpisują się w wizję nowej ery inteligentnej technologii mobilności przyszłości marki Hyundai oraz oddają nową filozofię projektowania nazwaną Sensuous Sportiness.

hyundai_ix25-2

Nowa Sonata to sedan w stylu coupe oferujący najnowsze technologie bezpieczeństwa, łączności i komfortu. Samochód został zaprojektowany według języka designu, który wyrażają inspirowane światłem eleganckie i płynne linie, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz samochodu.

Nowy kompaktowy SUV ix25 (Creta), wyróżnia się sportową i muskularną sylwetką. Samochód został dostosowany do chińskiego rynku i jest inspirowany tym samym językiem projektowania, co Sonata, ale w innej interpretacji. Można to zaobserwować począwszy od nadkoli samochodu, przez zwiększony prześwit charakterystyczny dla SUV-ów, po unikalny, wyróżniający układ oświetlenia.

Zaprezentowane w Szanghaju modele Kona Electric oraz Elantra Plug-in staną na czele ofensywy samochodów elektrycznych marki w Chinach. Kraj ten jest liderem wykorzystania alternatywnych form napędów pojazdów. Oba auta stanowią ważny element strategii firmy na rzecz czystej mobilności również na całym świecie.

hyundai_ix25-3

Wyrazem nowej ery mobilności przyszłości marki są zaprezentowane na salonie samochodowym technologie m. in.: studio projektowe modelu Sonata, system Connected Car 3.0 oraz pierwsza w Chinach technologia pozwalająca na otwieranie samochodu przy pomocy odczytu skanu odcisku palca. Na stoisku BHMC zaprezentowano również sportowy model Veloster N i oczyszczający powietrze model NEXO zasilany wodorem.

– Hyundai nieustannie pracuje nad rozwojem zaawansowanych technologii, których zadaniem jest wspieranie trzech filarów strategii mobilności przyszłości naszej marki. Hyundai koncentruje się na ciągłym przewidywaniu i dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb Klientów. Naszym celem jest zapewnienie naszym Klientom czystej i swobodnej mobilności oraz łączności bez ograniczeń. Jednocześnie chcemy, żeby produkowane przez nas samochody były przyjemne w prowadzeniu – powiedział Albert Biermann, Prezes i Szef Działu Badań i Rozwoju Hyundai Motor Group.

hyundai_ix25-4