Nowe miejsce w niemieckiej stolicy. Po doskonałym starcie w Londynie i w Pekinie, przy berlińskiej ulicy Kurfürstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City.
W jednym z najbardziej prestiżowych miejsc metropolii można teraz zobaczyć wysoce zaawansowany, cyfrowy showroom. Zwiedzający mogą podziwiać tu wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D. Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki Audi.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Wybrane rozwiązania techniczne prezentowane w cybersalonie, na życzenie będą udostępniane w zgłaszających takie zapotrzebowanie salonach sprzedaży. Wraz z premierą Audi City, uruchomiono bardzo elastyczny model użytkowania samochodów segmentu premium. Pod nazwą “Audi select“, firma będzie oferować klientom Audi City Berlin możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli Audi rocznie, w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej.
Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modeli Audi wyłącznie w formie cyfrowej. Dzięki innowacyjnej technice medialnej, zwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwall’u, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec, klient może zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu.
Otwierając w lipcu 2012 salon Audi City w Londynie, Audi przejęło rolę pioniera w cyfrowej sprzedaży samochodów i od tego czasu intensywnie rozwija nową ideę. Uruchomiony w Berlinie cybersalon oferuje jeszcze większą różnorodność prezentowanych cyfrowo obrazów i umożliwia klientowi skonfigurowanie swojego wymarzonego Audi poprzez wybór spośród wszystkich możliwych funkcji, rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia, jakie w swym asortymencie ma koncern z Ingolstadt.
Wykorzystując nie tylko sam ekran powerwall, ale także technikę odtwarzania dźwięku i obrazu stereo 3D, cztery pierścienie po raz pierwszy umożliwiają klientom doświadczenie tak wyjątkowo emocjonującego świata Audi. Na zwiedzających berliński showroom czeka 375 metrów kwadratowych powierzchni na dwóch piętrach i 87 metrów kwadratowych cyfrowej powierzchni projekcyjnej.
Audi City jest dla producenta ważnym laboratorium innowacji, które mogą znaleźć zastosowanie w cyfrowej sprzedaży. Następny showroom Audi City otwarty zostanie w Moskwie.
Warto tu wspomnieć, że w tym roku Audi AG po raz pierwszy jest partnerem festiwalu filmowego Berlinale. Zakłada się też, że w przyszłości Audi City Berlin odgrywać będzie nie tylko kluczową rolę platformy sprzedaży pojazdów marki Audi, ale stanie się istotnym miejscem organizowania ważnych wydarzeń.
Audi select
Uruchamiając cyfrowy showroom, producent inicjuje też usługę Audi select, czyli nowy, elastyczny format mobilności przyszłości klasy premium. Alternatywnie do zwyczajowych form sprzedaży czy leasingu samochodów, klienci będą mogli skorzystać z możliwości użytkowania nawet trzech modeli Audi pod rząd, za jedną, łączną miesięczną ratę pieniężną. Ofe3rta obejmuje modele od A3 Sportback e-tron, pojazdu hybrydowego plug-in, aż po najszybsze modele Audi Sport.
Audi select będzie dostępne w showroomie Audi City Berlin od kwietnia 2014.