AMG Performance Center Beijing Sanlitun to pierwszy na świecie niezależny punkt dealerski AMG. W przeciwieństwie do pozostałych 195 placówek AMG, działających obecnie w 18 krajach globu, nie jest on zintegrowany z salonem sprzedaży Mercedes-Benz.
Lokalizacja nowego obiektu w luksusowym pasażu handlowym Sanlitun Village North w pełni odzwierciedla pionierską rolę AMG w dziedzinie wzornictwa i technologii. Właśnie tutaj 22 kwietnia odbyła się światowa premiera nowej Klasy G 63 AMG.
W ciągu minionych 3 lat otwarto na całym świecie 195 punktów AMG Performance Center, zintegrowanych z placówkami Mercedes-Benz. Nowy obiekt w Pekinie powstał w ramach indywidualnej koncepcji, która kładzie jeszcze silniejszy nacisk na ekskluzywną naturę marki AMG.
– Mamy nadzieję, że wraz ze startem AMG Performance Center Beijing Sanlitun uda się nam przyciągnąć i zadbać o obecnych oraz potencjalnych klientów AMG. Sanlitun Village North to doskonałe miejsce, by odkryć naszą ideę – ideę “drogowego spełnienia”. Nowy obiekt stanie się przykładem dla kolejnych dedykowanych placówek AMG, które w przyszłości powstaną w innych metropoliach – mówi Ola Källenius, szef Mercedes-AMG GmbH.
W awangardowym stylu
Architektura AMG Performance Center Beijing Sanlitun fascynuje zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Obiekt zaprojektowano przede wszystkim z myślą o wyjątkowej więzi między klientami AMG a ich samochodami.
Na dwóch kondygnacjach o łącznej powierzchni 381 metrów kwadratowych obecni i przyszli nabywcy mogą poznać paletę modeli AMG, zgłębić tajniki technologicznych osiągnięć inżynierów z Affalterbach, a także uzyskać szczegółowe informacje na temat Akademii Jazdy AMG oraz oferty akcesoriów. Niemal niewyczerpane możliwości personalizacji samochodów są widoczne (i namacalne) we wzorcowni AMG Performance Studio. Wystarczy spojrzeć na bogactwo odcieni lakierów nadwozia i skórzanych tapicerek, rodzajów wykończenia kabiny z drewna i metali szlachetnych czy elementów designo.
Szczególne miejsce zajmuje we wnętrzu sekcja sportowa oraz unikalna ekspozycja partnerów AMG – Santoni oraz IWC. Ekskluzywny lounge na pierwszym piętrze podkreśla indywidualny charakter relacji z klientem i panującą tu, zrelaksowaną atmosferę.
Przestronne, funkcjonalne formy pozwalają również na elastyczną organizację konferencji i imprez. Niezapomnianą atmosferę pokazów zapewnia najnowszy sprzęt multimedialny oraz wyrafinowane materiały wykończeniowe. Przykład? Podłogi z czarnego, polerowanego granitu kontrastują ze ścianami z białego szkła o wysokim połysku. Te ostatnie zdobią wizerunki modeli AMG oraz zintegrowany ekran, służący informacji lub rozrywce.
Winda zapewnia klientom szybki dostęp do parkingu podziemnego, zlokalizowanego bezpośrednio pod salonem. Stacjonują tam również liczne modele AMG, gotowe ruszyć na jazdę próbną.
Sanlitun Village North
Nowy obiekt AMG nie bez powodu znajduje się w luksusowym centrum handlowym Sanlitun Village North w północnej części Pekinu. To jedna z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji w mieście, chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców, jak i przez turystów. W bezpośrednim sąsiedztwie działają punkty usługowe najbardziej znanych marek świata, najlepsze restauracje oraz miejsca rozrywki – chętnie uczęszczane także nocą. Intrygująca architektura AMG Performance Center skutecznie wpisuje się w ten klimat, zachęcając do zdobywania informacji i odpoczynku.
195 placówek AMG w 18 krajach świata
Pierwszorzędna obsługa to kluczowy element filozofii “drogowego spełnienia”, wyznawanej przez AMG już od 45 lat – nie tylko za kierownicą, ale i w zakresie kontaktu z klientem. Obecnie na świecie działa 195 obiektów AMG Performance Center. Każdy z nich reprezentuje ten sam ekskluzywny styl, nawiązujący do charakteru samochodów AMG. Wysokiej klasy materiały oraz unikalny design tworzą znakomitą aurę do pielęgnowania motoryzacyjnej pasji.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.