Alpine rozrasta się dynamicznie. Limitowana edycja A110 Légende GT to obecnie najbardziej wyrafinowana wersja modelu. Nową serią jet także kolei A110 Color Edition.
Pojawiać się ona będzie co roku. Atelier Alpine to nowy program personalizacji francuskiej marki sportowych samochodów.
Zobacz relacje:
Marka Alpine realizuje długoterminowy plan rozwoju i zapowiada limitowaną edycję sportowego samochodu klasy premium A110 Légende GT. Zostanie ona zaprezentowana wraz z ofertą A110 Color Edition 2020 i Atelier Alpine.
A110 Légende GT zostanie wyprodukowane jedynie w 400 egzemplarzach. Seria została opracowywana na bazie istniejącej wersji A110 Légende. Specjalne elementy stylistyczne nadwozia i kabiny wynoszą elegancję auta na wyższy poziom.
A110 Color Edition 2020 to nowa seria, która na stałe zagości w ofercie marki. Wzorem kolekcji mody będzie się odtąd pojawiać co roku w nowych odsłonach. W tym roku seria została opracowana na bazie modelu A110S, który zapewnia intensywne doznania ze sportowej jazdy.
Jest oferowana wyłącznie w kolorze Sunflower Yellow i będzie dostępna w sprzedaży do końca bru. Po zakończeniu sprzedaży ten unikatowy kolor nadwozia zostanie wycofany z oferty marki.
Atelier Alpine to program personalizacji oferowany przez francuskiego producenta samochodów sportowych. Oprócz 29 nowych kolorów lakieru inspirowanych kolorami, które pojawiały się w modelach marki w przeszłości, program oferuje także różne wykończenia obręczy kół i kolory zacisków hamulcowych. Teraz każde nowe A110 może być niepowtarzalne.
A110 Légende GT, A110 Color Edition i Atelier Alpine to projekty zrealizowane pod kierownictwem nowego Dyrektora Generalnego marki, Patricka Marinoffa. Urodzony w Niemczech Marinoff ma wieloletnie doświadczenie w sektorze europejskich marek sport premium.
– Seria tych nowości pokazuje, że z dumą przechodzimy do kolejnego etapu reaktywacji marki Alpine. A110 Légende GT wynosi elegancję, która tkwi w każdym A110, na zupełnie nowy poziom. To Alpine dla tych, którzy przede wszystkim cenią sobie ponadczasowy design – powiedział Patrick Marinoff.