„La Route” (z francuskiego: “droga”) to autorski magazyn firmy Alpine Katowice. Pisma doczekało się właśnie cyfrowej wersji.
Digitalizacja treści to wyraz odpowiedzialności w obliczu panującej pandemii koronawirusa.
Zobacz także:
Od maja wszyscy miłośnicy świata marki Alpine maja szansę, bez wychodzenia z domu, zapoznać się z zawartością „La Route” – ekskluzywnego magazynu, prezentującego najciekawsze treści na temat marki, wyjątkowe zdjęcia i wywiady.
– Podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu cyfrowej wersji magazynu, aby w obecnej sytuacji dotrzeć do naszych odbiorców i zapewnić im rozrywkę zgodną z ich zainteresowaniami – wyjaśnia Mateusz Widuch, marketing manager Alpine Katowice.
„La Route” jest lokalnym projektem polskiego przedstawicielstwa marki. Alpine Katowice odpowiada za pomysł magazynu, za jego projekt graficzny, zawartość merytoryczną, a także wysokiej jakości materiał fotograficzny. Nad projektem „La Route” Alpine Katowice współpracowało znakomitymi fotografami: Filipem Blankiem, Andrzejem Cieplikiem, Wojciechem Radwańskim i Łukaszem Daniłowiczem.
Pierwszy drukowany numer „La Route” ukazał się w 2018 r., w nakładzie 2000 egzemplarzy. Wyróżnia go nietypowy format A3, doskonałej jakości papier kredowy i ciekawy projekt graficzny. W 2019 r. pismo otrzymało wyróżnienie w konkursie Power of Content Marketing Awards w kategorii „Magazyn dla klientów B2C”.
W pierwszym zdigitalizowanym numerze m. in.: newsy, rajdowa historia marki z polskim akcentem i szczegóły na temat Alpine A110 Premiere Edition.
Link do pierwszego e-magazynu „La Route”: https://tiny.pl/7trz5 .