ALFA ROMEO: NOWA GIULIA – POZNALIŚMY CENY NA POLSKIM RYNKU

Alfa_Giul1

W Ośrodku Badawczym w Balocco (Vercelli) została zaprezentowana gama nowej Giulii – modelu Alfa Romeo. Wydarzenie to jest dopełnieniem debiutu samochodu, pokazanego na 105-lecie marki w Muzeum Alfy Romeo w Arese w wersji Quadrifoglio.

Nowy model można już zamówić w salonach we Włoszech, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Austrii, Belgii, Szwajcarii i Holandii oraz od 23 maja również w Polsce.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


W ciągu najbliższych tygodni model ten będzie można zamówić również w całej Europie. Gama składa się z trzech poziomów wyposażenia: Giulia, Giulia Super oraz topowej wersji Giulia Quadrifoglio dostępnych w kilku wersjach silnikowych. Motor 2.2 Diesel o mocy 150 KM i 180 KM oferowany jest z manualną, sześciostopniową lub automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów.

Alfa_Giul4

Z kolei silnik benzynowy 2.9 V6 Biturbo o mocy 510 KM jest wyposażony w momencie premiery w manualną, sześciostopniową skrzynię biegów.

Nowa Giulia wyposażona w tylny napęd: jest to wybór konstrukcyjny, który zapewnia wysokie osiągi, przyjemność z jazdy oraz emocje podczas jazdy, będąc jednocześnie wyrazem hołdu dla autentycznych korzeni legendarnej Alfy Romeo.

W Polsce cena modelu Giulia z silnikiem 2,2 Diesel 150 KM z manualną skrzynia biegów (MT6) zaczyna się od 139 000 zł brutto.Ta sama wersja silnikowa ale z automatyczną skrzynią 8-biegową wymaga dopłaty 10 000 zł brutto. Klient decydujący się na bardziej bogatszą wersję Super będzie musiał dopłacić 6500 zł brutto.

Kolejne cechy szczególne nowej Giulii to rozłożenie mas między dwie osie, zawieszenie z technologią AlfaLink oraz najbardziej bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego. Ponadto, aby osiągnąć najlepszy stosunek masy do mocy – w przypadku wersji Quadrifoglio współczynnik wynosi poniżej 3 kg/KM – nowa Alfa Romeo łączy osiągi swoich silników z szerokim zastosowaniem ultralekkich materiałów, takich jak: włókno węglowe, aluminium i mieszanki aluminium z tworzywem sztucznym.

Alfa_Giul2

Wśród najbardziej wyszukanych elementów wyposażenia, na szczególną uwagę zasługuje Integrated Brake System (IBS), znacznie skracający drogę hamowania – z prędkości 100 km/h do 0 w 38,5 m dla Giulii i w 32 m dla Quadrifoglio – oraz zawieszenia aktywne, zapewniające wyskoki komfort podróżowania.

Dodatkowo, Quadrifoglio, jako jedyna wersja dysponuje technologią Torque Vectoring, zapewniająca rozłożenie momentu obrotowego na dwa koła osi tylnej oraz AlfaTM Active Aero Splitter, który aktywnie zarządza dociskiem aerodynamicznym, również przy dużej prędkości.

Nadwozie nowej Giulii ma „plastyczny” kształt i przypomina dużego kota, uchwyconego tuż przed skokiem, natomiast wnętrze charakteryzuje się prostotą i zostało zaprojektowane w taki sposób , aby wszystko skoncentrowane było wokół kierowcy, zajmującego centralne miejsce.

Ceny

Cennik zamieszczamy poniżej.