ALFA ROMEO: GIULIA Z NOWYMI SILNIKAMI I WYPOSAŻENIEM

ar_Giulia1

Trwają zamówienia na nową Alfę Romeo Giulię wyposażoną w silnik benzynowy 2.0 Turbo o mocy 200 KM z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów i napędem na tylną oś.

Dodatkowo motor benzynowy 2.9 Bi Turbo o mocy 510 KM jest obecnie dostępny ze wspomnianą wyżej automatyczna skrzynią biegów dla wersji Quadrifoglio.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Silnik 2.0 Turbo dostępny jest w wersjach wyposażenia Giulia i Giulia Super, a cena rozpoczyna się już od 149 000 zł. Nowa jednostka napędowa, obok dostępnych już silników wysokoprężnych 2,2 JTD o mocach 150 – 180 KM, wzbogaca gamę modelu.

ar_Giulia2

Przeznaczony tylko i wyłącznie do sportowego sedana Alfa Romeo, nowy silnik 2.0 Turbo ma cztery cylindry w rzędzie i w całości wykonany jest z aluminium. Produkowany w zakładzie w Termoli, motor rozwija moc 200 KM przy 5000 obr./min. i maksymalnym momencie obrotowym równym 330 Nm przy 1750 obr./min.

Cechą charakterystyczną tego silnika jest elektrohydrauliczny system kontroli zaworów MultiAir, system turbodoładowania „2-w-1” (2-in-1) oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 barów. Przekłada się to na wyjątkowo szybką reakcję na pedał gazu oraz zaskakującą oszczędność pod względem spalania.

Gama Giulii, której ceny w Polsce rozpoczynają się od 139 000 zł, ma trzy wersje wyposażenia: Giulia, Giulia Super i Giulia Quadrifoglio z topowym silnikiem 510 KM (tylko 3,9 sek. do setki). Dodatkowo planowana jest wersja Giulia Business (dostępna w Polsce od września) zaprojektowana specjalnie dla firm i przedsiębiorców, którzy wykazali duże zainteresowanie nowym sedanem.

ar_Giulia3

Nowa generacja silników reprezentuje najnowocześniejsze technologie, zapewniając osiągi i oszczędność.

Nowe pakiety Lux

Obydwa pakiety Lux wzbogacają gamę o ekskluzywne elementy wyposażenia, zaprojektowane dla najbardziej wymagających klientów: fotele pokryte naturalną skórą „Pieno Fiore“, dostępne w 4 kolorach (czarnym, beżowym, brązowym i czerwonym), deska rozdzielcza i panele drzwi pokryte skórą, podgrzewane fotele przednie z 8-płaszczyznową regulacją elektryczną, podgrzewana kierownica, do wyboru elementy z drewna dębowego i orzechowego w desce rozdzielczej, tunelu środkowym oraz panelach drzwi, zewnętrzne chromowane obramowania szyb bocznych oraz regulowane elektrycznie lusterka boczne.

ar_Giulia4