AAA AUTO SPRZEDAŁO W POLSCE JUŻ 25 TYSIĘCY UŻYWANYCH AUT

AAA_AUTO_250

Od kwietnia 2015 roku, czyli od momentu rozpoczęcia działalności firmy na polskim rynku firma AAA Auto sprzedała już 25 tysięcy używanych samochodów.

Jubileuszowy egzemplarz to Hyundai i30 z 2011 roku, kupiony przez pana Daniel w cenie promocyjnej za niemal 14 500 złotych.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Cena oryginalna auta wynosiła 29 000 zł.

– Jestem zachwycony! Dzięki korzystnemu finansowaniu mogłem wybrać dla mojej rodziny lepsze auto niż planowałem. I ku mojemu zdziwieniu, otrzymałem 50 proc. rabat jako 25 000 klient AAA Auto. Oferta firmy jest bardzo szeroka i każdy na pewno coś dla siebie znajdzie, ponieważ można wybierać wśród kilku tysięcy modeli aut wielu marek, które są w różnym wieku i stanie technicznym oraz w zróżnicowanych cenach. Ważnym kryterium dlaczego wybrałem AAA Auto było to, że sprzedawane tam samochody mają szczegółowo sprawdzoną historię i stan techniczny, zanim zostaną kupione od poprzedniego właściciela, jak również nie są na siłę poprawiane i upiększane. Klient dokładnie wie, co kupuje – powiedział p. Daniel, właściciel Hyundaia i30.

– 25 000 aut używanych sprzedanych w ciągu czterech lat to bardzo dobry wynik. Chcemy skorzystać z szybkiego rozwoju polskiego rynku, gdzie rośniemy o 53 proc. rok do roku. Tegoroczny plan dla Polski to 16 000 sprzedanych samochodów, czyli zaczynamy się zbliżać do wyniku sprzedaży na Słowacji. W Polsce znajduje się nadal mniej centrów niż na Słowacji, ale obsługują one większe regiony. Uważamy, że biorąc pod uwagę planowaną ekspansję także na Węgrzech moglibyśmy się w tym roku wyraźnie zbliżyć do granicy 100 000 sprzedanych samochodów w całej Grupie AAA Auto – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu Aures Holdings, które prowadzi międzynarodową sieć centrów samochodowych AAA Auto.

Wkrótce firma otworzy oddział zakupowy na północy Krakowa. Planuje też otwarcie standardowego centrum w Bydgoszczy i Łodzi. Jednocześnie poszukuje lokalizacji dla drugiego dużego oddziału w Warszawie oraz odpowiednich lokalizacji o powierzchni około 1,5 hektara przeznaczonych na centra w stolicach poszczególnych województw, w dawnych strefach przemysłowych, w pobliżu centrów handlowych, z naturalną koncentracją potencjalnych klientów.

Każdy oddział będzie oferował od początku co najmniej 300 samochodów. Firma planuje znaleźć się w tych 16 miastach do końca 2024 roku.